Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Erik3Bier: ben je vanavond op de club? Neem ik vliegtuigie mee :yes:
Ben er wel later want vrouw moet eerst nog werken

net windfinder geraadpleegd , morgen tijdens atv vliegeren wk 5 :eek: , lekker dan , morgen dus ook niet kunnen afschilderen :mad:

Goeeeeeeeedemorgen... (@Sleur: dat was inderdaad mijn pc op werk :yes:)

Spektrum...... of toch Flutaba? Spekrtum... Flutaba.. Zie zelf maar wat de beste is... ;-)

Spektrum_vs_Futaba.png

lolllllllllll

gewoon gelul ! , ik heb nog nooit een fail gehad met futaba , wel heel veel gehoord/gezien op het veld dat spectrum zuigt !

ik zou het niet aanbevelen om met serieuze grote kisten te gaan vliegen en dan een spectrum (intertoys) ontvander/zender te gebruiken , maar ACH ,sommigen zijn eigenwijs :)

*ver skildert in da storm *

ps ; wat is knaller vroeg :confused: , gaat hij nou eindelijk is solliciteren :confused: :)

mogguh allemaal

wordt nu Zaterdag pas offshore..........elke keer 1 dag later, dus elke keer zeggen ze: voor die ene dag sturen we je niet terug naar huis...:rolling::rolling::rolling:
Krijg nog last van doorligplekken op deze manier:yes:

Groeten uit een zonnig Esbjerg:D

gewoon gelul ! , ik heb nog nooit een fail gehad met futaba , wel heel veel gehoord/gezien op het veld dat spectrum zuigt !
Als jij de vloer in gaat, wordt verweten dat je een slechte piloot bent. Spektrum piloten gebruiken hun apparatuur als excuses. ;) Da's het enige verschil. :p :lol:

Oh ja, en bij Spektrum moet je best wel wat moeite doen door middel van een andere knop/menuoptie om een model te kopiëren. Bij Flutaba zouden ze ook een beveiliging er in moeten/kunnen zetten ter bescherming van de gebruiker. :mrgreen:

Oh ja, en bij Spektrum moet je best wel wat moeite doen door middel van een andere knop/menuoptie om een model te kopiëren. Bij Flutaba zouden ze ook een beveiliging er in moeten/kunnen zetten ter bescherming van de gebruiker. :mrgreen:

daar heb je wel een puntje , maar dit was ook weer de schuld v/h baasje dat te haastig wou vliegen gaan ;)

*wou dat het weekend was*

morgen wk 5 , zaterdag een 4 ,zondag een 3'tje , dus dan lekker vliegeren !

morgen moeten we maar ff zien ,

windfinder is best betrouwbaar , zou de hele dag wk 4 staan , en rond 17;00 zou hij naar 2 gaan, en dat klopt ! wind begint ook af te nemen , vanavond een 2 , dus vanavond naar de klant om het lage werk te pakken , want morgen komt er een 5 :(

gaan we morgen nog atv vliegen ondanks de wind ? ,want dan gaat ik wat accu's laden straks .

spijker ; kom jij ook ,en durf jij mijn 2 meter xtra te landen als ik het niet durf ?
staat wel een lekkere wind ,dus dat maakt het iets makkelijker indien de wind over de lengte v/h veld staat :idea:

*pils opent *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back