5p1k3
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kweet niet of ik er zondag ben. Zaterdag wel.
m.v.g. Erik
Alleen nu weet ik wat ik leuk vind![]()
Gewoon, langer werken is meer vrije tijd.
jammer, zaterdag heb ik gezinsdag
ik laat de xtra wel lekker thuis , wat je zegt , die geulen zijn landinggestel killers , en mijn xtra is nog netjes en spatzuiver , dus dat zou zonde zijn .
nog maar ff wachten op het nieuwe veld ,en v/d winter maar los .
praten ?![]()
:nooo: Misschien moet jij eens met onze directie praten dan , want bij ons is langer werken minder vrije tijd .![]()
Wel meer €€€€€€ , dat dan weer wel .![]()
![]()
Waar halen jullie de tijd vandaan ??? ;-)
* nog meer vliegers te koop gaat zetten
geen tijd meer voor...
Wat hebben we in de aanbieding?* nog meer vliegers te koop gaat zetten![]()
Wat hebben we in de aanbieding?
Da's klut heeft ik FABkansie,ga liever werken.Nou,dan moet ik morgen maar gaan vliegen,het is niet anders.
Vinni: Zie pb
![]()
Jij snapt het ;-)
Nou , dat weet ik niet .
Wat ik wel weet is dat ik nu naar bed ga , omdat ik morgen weer om 05:30 uur in Beverzeik moet zijn .![]()
Das mooi, je wals staat er al.Nou , dat weet ik niet .
Wat ik wel weet is dat ik nu naar bed ga , omdat ik morgen weer om 05:30 uur in Beverzeik moet zijn .![]()
Ik gaat lope legge kramperen in het zwarte woud( de heimat dat is)gefelicitaart met jouw flapkanzie, ff voorlopig niet vroeg je nest uit
ga je nog weg ? of blijf je in der niederlande ?
Nou , dat weet ik niet .
gezien en beantwoord
Mogguh mannen.
Laatste werkdag van de week gaat in
Snijmachine staat in storing dus zal voor Siggy niet zo druk worden
Ook best eens lekker op z'n tijd ;-)
Hopen dat het weer een beetje meewerkt dit weekend![]()
Hmmmm, misschien zo maar even een spandoek maken en kobus aanmoedigen... Uiteindelijk doet hij wel goed werk.Wat ik wel weet is dat ik nu naar bed ga , omdat ik morgen weer om 05:30 uur in Beverzeik moet zijn .![]()
Mooi, kun je de ramen lappen, deurmat uitkloppen en de bolide van de baas poetsen. :?Snijmachine staat in storing dus zal voor Siggy niet zo druk worden
Ook best eens lekker op z'n tijd ;-)