Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Goede morgen,ikheb de koffie in de pens inladen gaat en via q naar het veld gaat.
Zo FF werken en dan geen vliegen vandaag. Einde van de middag met Bryan vissen bij de Walvis. Niet dat we die gaan vangen, maar hij wil graag en karper vangen. Zaterdag ook andere plannen, dus het wordt zondag.
Best lang.........wachten..........dus.
*Gaat richting Enkhuizen*
Waaaaaaattttt???? 8OZo FF werken en dan geen vliegen vandaag.
Nope. Stond je vast overduidelijk fout geparkeerd. Maar uh... Als je snel wegrijdt, hoe weet je dan of je een bon hebt gekregen? Per email al binnen of zo? :?ik heb net een parkeerbon binnen van Q , die parkeerwachters kwamen eraan ,dus wij snel wegrijden , maar helaas toch een bon , terwijl hij hem niet achter het raam heeft geplakt , hij wwas nog zeker 30 M verderop
kan ik dit aanvechten?
Zo FF werken en dan geen vliegen vandaag. Einde van de middag met Bryan vissen bij de Walvis. Niet dat we die gaan vangen, maar hij wil graag en karper vangen. Zaterdag ook andere plannen, dus het wordt zondag.
Best lang.........wachten..........dus.
*Gaat richting Enkhuizen*
Waaaaaaattttt???? 8OJij en niet vliegen? :?
Nope. Stond je vast overduidelijk fout geparkeerd. Maar uh... Als je snel wegrijdt, hoe weet je dan of je een bon hebt gekregen? Per email al binnen of zo? :?
Hey Junkie !!!
Als je dan toch binnen zit met regen en wind..... ?
www.dumpert.nl - Beatboxer met loopprogramma
Oh, deze is niet van vandaag.nee , stond gewoon in een parkeervak , heb niet betaald omdat die parkeermeter zuigt , met zo'n draaischijf moet je dan je kenteken invullen ,duurt allemaal erg lang .
kreeg de bon per post , maar heb geen bon achter mijn ruitenwissers gehad .
dat brengt trouwens mijjn bekeurings saldo op 180 E (3 bonnetjes) alleen vorige maand dat is , wat ik deze maand nog binnen krijg weet ik nog niet .
Dan vind ik dit apparaat toch wel hipper (KORG Kaoss Pad)Hey Junkie !!!
Als je dan toch binnen zit met regen en wind..... ?
www.dumpert.nl - Beatboxer met loopprogramma
Een week of 3 geleden, ging ik parkeren in de Baanstraat voor de videotheek, en de beide parkeermeters werkte niet. Toen toch de auto laten staan, en ja hoor boete. Ik meteen naar het kantoor van handhaving gereden en de boete werd verscheurd. Maar onderweg ernaartoe was ik laaiend. Schoften.
Jaja, Beverwijk, parkeerbeheer, bellen.... :nooo:Had je ook meteen maar ff moeten bellen dat de meter het niet deed, staat ook op de meter:teacher:
Ik ook, zie een muur van water voorbij waaien en ondertussen ook anderhalve donderklap. Wordt nu wel weer lichter maar alles is zeiknat op het veld. Me no go. :nooo:ik kijk gewoon naar buiten.....