Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker alleen thuis vanavond dus bier en kapsalon is een goeie combi voor de Vrijdag :-)

* ff kijken wat er nog meeer in de koelkast te vinden is :-)

Doe niet veel meer , ben weer aardig gaar ;-)

goed bezig gabber ;)

Hahahaha :rolling::mrgreen: ;) ;)

hmmmm, daar heb je een puntje :idea: , maarrrrrr , aan jouw vlieger zit heel wat meer werk ,dan een motor op een stuk piepschuim te plakken , bovendien vind ik de stinson een leukere vlieger , dus dan heb ik er wel zin an ;)

rob van lynx heeft de dogfighters van multiplex in backorder , dus dan zal ik ook weer aan de knutsel moeten .

Laatst bewerkt:
2 verschillende merken servo's?
Ik heb al eens gehad dat ik een servo omwisselde voor 1 van een ander merk en vervolgens servo reverse moest doen, vandaar.......

;)
Het gaat hier om servo's van 1 merk.
Om flaps te bedienen moeten ze dus allebei de zelfde richting indraaien.
Daarvoor had er aan 1 vleugelkant een gat voor de servo te plaatsen,andersom moeten zitten.:rolleyes: (foutje van Multiplex, denk ik)
(Ik heb geen zin om het gat aan te passen...vandaar mijn vraag)

goed bezig gabber ;)

hmmmm, daar heb je een puntje :idea: , maarrrrrr , aan jouw vlieger zit heel wat meer werk ,dan een motor op een stuk piepschuim te plakken , bovendien vind ik de stinson een leukere vlieger , dus dan heb ik er wel zin an ;)

rob van lynx heeft de dogfighters van multiplex in backorder , dus dan zal ik ook weer aan de knutsel moeten .

Welnee joh, wat filler wegschuren, bespannen met folie motor erop en gaan :)

Oja deze gaat mee op FABkansie:
23m98pd.jpg

Ik ben bezig om voorbereidingen te treffen om een servo aan te passen om flaps voor een Funcub te kunnen bedienen.

Omdat Multiplex de gaten in de vleugel voor de servo aan beide vleugelhelften,gelijk heeft gemaakt,moet je de servo of in het menu van je zender kunnen ompolen,of de draden van je servo andersom solderen.

Was ff aan het zoeken naar hoe je dat het beste doet.

Hier wordt er iets over gezegd,maar ook iets over draden aan de potmeter...

En dan wordt het voor mij ff te spannend...:p
Te weinig verstand van electronica...:?

Heeft iemand een idee hoe dit te fixen?
Wat voor zender?
Heb je hem wel al kunnen mixen,zoja 1 servo in je zender reversen (moet je aleen ff kijken welke en misschien moet je de kanalen even wisselen)

Een Futaba TC7...daarmee kun je volgens mij servo's reversen.

Maar ik wil de servo's aan elkaar koppelen met een multiplex connector om maar 1 kanaal op de ontvanger te hoeven gebruiken. ;)
Dat is toch gewoon een 6 polige kan je twee servo's mee aansluiten maar dat wil je niet,dus wat Siggy zegt:een y kabeltje gebruiken alleen word reversen dan wat lastiger.
Maar waarom wil je dat eigenlijk?

verdorie !! , deze had ik eigenlijk wel willen kopen , mooie f3a vlieger ,beetje classic look , helemaal mijn ding .
is hij verkocht :mad: <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

hmmmzz , komt wel weer wat voorbij

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back