Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de geokletsers onder ons: Er is een nieuwe versie van c:geo uit. In de Market even zoeken op "c:geo - opensource". Nieuwe versie door een andere club verder ontwikkeld. Aanmerkelijk sneller dan de vorige versie. En gebruik van OSM mappen. 8)

/boeiuh...

Voor de geokletsers onder ons: Er is een nieuwe versie van c:geo uit. In de Market even zoeken op "c:geo - opensource". Nieuwe versie door een andere club verder ontwikkeld. Aanmerkelijk sneller dan de vorige versie. En gebruik van OSM mappen. 8)

/boeiuh...

:thumbsup:

morgen weer ff shoppen , mijn nieuwe hobby!

floor wil een wii kopen , ze heeft netjes gespaard ,dus voorruit maar ;)

de xtra nog ff gepoetst en geknuffeld , dus misschien toch maar ff mee vliegen zondag , het moet gewoon !! , nog jaren op het nieuwe veld wachten trek ik niet , dus maar gewoon vliegen , op een klein veld is landen veel spannender ;)

Vliegeniers.. morgen en zondag veel plezier met fladderen. Ik kom dinsdag overdag en misschien 's avonds even wat uurtjes vliegen.

Vinni: De Ibis staat er klaar voor.. Benieuwd hoe die vliegt..
Zal je van t weekend ook even een pm sturen om een afspraak te maken ;-)

*pakt de volgende vlieger van de plank en bouwt er wat rc spul in*

Komende 2 weken, alle tijd van de wereld... (Fabcwansie)

Morgen geen zin. Even wat meuk halen bij Q.. kan even niet verder bouwen nu :(
Zondag verjaardag van mijn neefje.

En dan maandag.. tja rust dag denk ik zo :D

Wie was dat die deze zocht

P1230520%20(Small).jpg

voor een liefhebber ik heb de tekening :D compleet met alle gegevens

Dat is toch gewoon een 6 polige kan je twee servo's mee aansluiten maar dat wil je niet,dus wat Siggy zegt:een y kabeltje gebruiken alleen word reversen dan wat lastiger.
Maar waarom wil je dat eigenlijk?

Ik heb twee vleugelhelften.met daarin 2 servo's voor rolroeren en 2 servo's voor flaps.
de servo in de vleugel aan de ander kant,moet om een flap aan te trekken wel in dezelfde richting zijn werk doen.

Met een y kabeltje gaat dat dan toch niet werken?

Goedemorgen allemaal,

Alles is nat, maar het blijft nu wel droog. Ik zou vanmorgen de kanten en de sloot even maaien, maar dat heeft nu weinig zin. Dan ook maar even shoppen net als Junkie.

Morgen wordt het vliegen.

Er staat een feest tent midden in Broekpolder met een kleine kermis. Andere veld is nog vrij. Misschien vanavond een nachtvliegshow?
Hebben we al een tijd niet gedaan.

goeie morgen iedereen
weer weekend geen verjaardag dus is t slecht weer
@ junkie die extra kan je echt makkelijk vliegen ook op dit veld als er maar een beetje wind staat(daar is geen gebrek aan)
neem zondag de inspire ook mee kunnen we formatie vliegen

@robert das goed hoor je van de week (zal hem effe extra oppoetsen de auto dat is)

@ joop gaaf ding van depron of hout? zit volgens mij veel werk in
maar een leuk winter projectje neem de tekening mee naar de club mischien kan frees beest er wat mee

@ bart alles is te mixen met futaba ook jou instellingen
kom je er niet uit wil ik je helpen zou niet met ykabels werken
het ompolen wordt lastig maar t trimmen wordt ook moeilijker
en als de servos niet helemaal t zelfde lopen kom je er niet uit
maar in t futaba menu aantepassen (zonder ykabel)

@ phill/ marco heb een steun gezien voor de funjet motor om een inloper aan de buitenkant teplaatsen
was een amerikaanse site maar kan hem zo effe niet terug vinden
kom er op terug

@ de rest wat een kloote weer kunnen we niet met zn alle verhuisen naar een warm land met een constant wk 2/3

wederom pleurisweer , logisch , het is weekend !

prima shopweertje ;)

vinni ; als mijn xtra eenmaal zelf heb geland krijg ik wel vertrouwen ,dus misschien morgen proberen .
ik ben wel de oppas , en floor zal liever thuis met haar nieuwe wii spelen ,dan op een winderig veld te lopen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back