Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo is dat junkie, eigen volk eerst... :teacher: :? ;) Daarom vlieg ik al langere tijd veel minder. Maar wel lemker op zondag met de ettertjes minimaal 10km stevig doorwandelen (goed voor de conditie van allemaal) en vaak 's middags ook nog wat doen als de Artis of de andere familie bezoeken etc.

.

klopt , is ook belangrijk , daarom ga ik ook iets leuks met floor doen , heb ook niet zo'n vlieg behoefte , beetje klaar met de kleine modellen , hoe leuk ze ook zijn , het gaat ook wel es vervelen .

de xtra zal uiteindelijk ook wel vervelen , maar dan kan ik weer ff voort , tot ik in het stadium kom van ronald/eric3D ,en nog een berg v/d oude garde , die vliegen amper nog met grote kisten , dan word het tijd voor een nieuwe hobby ;)

en betreft vroeger dat we met veel wind vlogen , ja logisch , we begonnen net en zouden en moesten vliegen wind of niet , lekker stoeien met de wind was toen leuk , maar bene there done that , met een beetje wind kun je veel mooier vliegen , dat is nog wel leuk .

*hoopt dat het nieuwe veldje snel klaar is *

ronald /eric 3D :

onder het mom v/h nieuwe veld , alvast een nog iets dikkere kist inkopen met het gemak van een 50cc benzine (drukt de brandstof prijs) en smoke installatie on board :cool: , rtf ,geen geknutsel , bovendien een nette kist , feitelijk mijn xtra , wel een maatje groter (mijn kist 192M span )

vraag is ; is dit een goedvliegende kist ? /goed merk ?
wat is het verschil met mijn kist , xtra en extra ?

wat is een nette prijs voor deze vlieger ,of te wel , wat zou een redelijk tegenbod zijn ? klikje .. http://www.modelbouwforum.nl/forums/%5Bte-koop%5D-vliegtuigen/135734-f3a-x-da50r-50cc-benzine-extra-330s-2-12meter-van-khk.html

in afwachting verblijf ik ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Huh ? 27 eypo verzendkosten ? Ik lees 14 ?
Check, ik weet al waarvan het komt. Zit gelijktijdig op een US van A site te klikken en daar waren de verzendkosten $27. Bijna hetzelfde. :? :oops:

Dan heeft hij gekozen om de vleugel en de romp apart te verzenden. Kom je inderdaad op 27eypo uit. :D
Vaag, 2x14 is bij mij nog altijd 28 en geen 27. Geen bier meer voor 3DFris. :teacher: ;)

Ik denk het ook Jasper.

Toch een biertje teveel op Sleur ;-)
Ja, wie heeft er nu een biertje teveel op? Ik kan heel wat hebben, zat op het verkeerde venstertje te kijken. Human failure, dus... Iets met 's avonds laat niet meer bestellen of zo. :D :nooo:

Sleur, ze zijn gewoon jaloers !!!
Waarop? Dat ze te weinig bier drinken? ;) :celebrate:

Verder duurt dat nieuwe veld gedoe al bijna twee maanden en er is zichtbaar nog 0,0 gebeurd. Dat er misschien teveel geluld wordt op de achtergrond is prima maar met een paar weken is het bouwvak, dus dan wordt het nog eens acht weken verder. En daarna komt de wsinterperiode weer en hebben ze vorstverlet. Zo wordt het toch nog zomer 2025 voordat het veld klaar is. Maakt niet zoveel uit, dan ben ik 55 en heb tijd genoeg. :yes: :lol:

ronald /eric 3D :

onder het mom v/h nieuwe veld , alvast een nog iets dikkere kist inkopen met het gemak van een 50cc benzine (drukt de brandstof prijs) en smoke installatie on board :cool: , rtf ,geen geknutsel , bovendien een nette kist , feitelijk mijn xtra , wel een maatje groter (mijn kist 192M span )

wat is een nette prijs voor deze vlieger ,of te wel , wat zou een redelijk tegenbod zijn ? klikje .. <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

hmmzz , 750 E is zijn uiterste prijs , best veel als je bedenkt dat ik mijn xtra voor 300 heb gekocht ;)

maar hij zal het best waard zijn , wat vind jij van die kist spijker ?

ronald /eric 3D :

wat is een nette prijs voor deze vlieger ,of te wel , wat zou een redelijk tegenbod zijn ? klikje .. <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Ik heet danwel geen Erik of Ronald, maar.....

De DA (Dessert Aircraft) motor kost nieuw zo'n 549 dollar (en is zonder muffler). De standaard muffler wordt afgeraden vanwege de geluid productie.. dus een resopijp is wel aan te raden. Kosten resopijp kunnen liggen tussen de 100 tot zo'n 300 euro.
Desert Aircraft

Het toestel, de Extra 330S van KHK kost als bouwkit zo'n 380 euro. Komen nog wat klein materialen bij..
KHK-Flugmodelle.de

Nog los van de kosten van de servo's.. is dit een uitermate mooie kist en is het geld wel waard.. :yes:

hmmzz , 750 E is zijn uiterste prijs , best veel als je bedenkt dat ik mijn xtra voor 300 heb gekocht ;)

maar hij zal het best waard zijn , wat vind jij van die kist spijker ?

Het is nogal een verschil, jouw Xtra met deze Extra. Grote verschil zit hem in de soort motor, is geen HK spul wat erop zit :nooo:. De DA is gewoon duur. De DLE is stuk goedkoper.. Is een kopie van de DA.

Daarnaast is de 330S een Aerobatic toestel en de Xtra een kunstvlucht toestel.

Eindelijk prettig voetbal op TV...
static.gif

wereldkampioenschap vrouwenvoetbal op ZDF :thumbsup:

:lol:

Ik hou het wel bij piep zolang ik niet 33x modaal verdien ;-)

Ach ja... ik hou het ook bij wat ik heb momenteel... Ben al lang blij dat ik al een DA50R gekocht heb in het verleden voor een prikkie.. Had er 2, maar de ander veeeeeel te goedkoop van de hand gedaan uiteindelijk weer :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back