Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
boeit me natuurlijk wel wat voor kist het is , de kunstvlucht modellen spreken mij altijd aan , mag ook een classic kist wezen .

die xtra had ik ook gezien , maar er was geen vonkje ;)
is dat een goed blok wat erop zit ?

met zo'n kist kun je wel een risicootje nemen , alleen ziet hij er niet uit zonder motorkap op die foto dat hij vliegt

Niet aan beginnen.
m.v.g. Erik

goedemorgen-1.gif

Goedemorgen ;)

@5p1k3:

no problemo ;)
Ik heb er een FunCub voor in de plaats gekocht.

Dat met die ledstripjes ga ik ook maar eens bekijken hoe dat werkt :D

@ phil ik kan t niet meer vinden stond op een amerikaans forum
weet ook niet of die hem zelf heeft gemaakt maar t zag er goed uit
maar goed er zijn meer oplossingen en wil je er evt wel mee helpen

Niet aan beginnen.
m.v.g. Erik

dank je erik ;) ,deze kist had ik ook niet willen hebben , bovendien erg ver weg .
Mogguh vliegeniers, zijn we er klaar voor ? :-)

ik zei toch , word een mooi weertje om te praten , daar is het veld nog wel geschikt voor ;) helaas is voor de actieve vliegeniers het veld wat minder geschikt :)

ik heb bewust niets voorbereid en geladen ,anders had ik misschien toch gaan vliegen :idea: ;)

straks nog even langs een vriend van burp om zijn huis op te meten , die heeft een nieuwbouw huis gekocht , dus even een offerte maken ! :p
bedankt martin ! :thumbsup:

daarna waarschijnlijk ff stukje motorrijden mit dochterlief , mits ze niet de hele dag aan de wii gaat ;)

veel plezier allemaal , misschien ros ik nog ff langs bij het veld

dank je erik ;) ,deze kist had ik ook niet willen hebben , bovendien erg ver weg .

ik zei toch , word een mooi weertje om te praten , daar is het veld nog wel geschikt voor ;) helaas is voor de actieve vliegeniers het veld wat minder geschikt :)

ik heb bewust niets voorbereid en geladen ,anders had ik misschien toch gaan vliegen :idea: ;)

straks nog even langs een vriend van burp om zijn huis op te meten , die heeft een nieuwbouw huis gekocht , dus even een offerte maken ! :p
bedankt martin ! :thumbsup:

daarna waarschijnlijk ff stukje motorrijden mit dochterlief , mits ze niet de hele dag aan de wii gaat ;)

veel plezier allemaal , misschien ros ik nog ff langs bij het veld

als je toch langs komt neem dan een vliegtuig mee
als je ons lekker zien vliegen op t veld loop je morgen weer teklagen dat je niet gevlogen heb
ondanks t mooi weer is enz;)

als je toch langs komt neem dan een vliegtuig mee
als je ons lekker zien vliegen op t veld loop je morgen weer teklagen dat je niet gevlogen heb
ondanks t mooi weer is enz;)

nee , ik ben inmiddels wel gewend aan niet veel vliegen ;)

maar het is lekker vliegweer , maar ik wil floor niet steeds lastig vallen met het veld

en op de motorfiets de vibrogym meenemen incl starterkist is wat lastig ;)

Eric3D en of anderen :

had dit een goede kist geweest ? <Oude "Te Koop" Link Verwijderd > , ik baal dat hij voor mijn neus is weggehaald , dus ik wil graag horen dat de kist niet deugt :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor de boekenwormen onder ons (alleen mevrouw Spikkel vrees ik :? ;)): Wie schreef dit en in welk boek?

Wat begonnen was als genade, groeide uit, omdat ik mijn geheim niet had willen prijsgeven, tot een orgie van bloed en wreedheid. Nu ik de dieren niet meer kon begraven, was het doden zinloos geworden, en zinloosheid heeft geen grens.

Heb het nodig voor een geocache (GCZ11Z). Ik heb wel al een aannemelijke locatie bij een hippie-onderkomen maar mis nog een getal om het zeker te weten. :(

Laatst bewerkt:
en op de motorfiets de vibrogym meenemen incl starterkist is wat lastig ;)
Gewoon brandstof en een starter bij de anderen bietsen. :yes: :lol:

had dit een goede kist geweest ? <Oude "Te Koop" Link Verwijderd > , ik baal dat hij voor mijn neus is weggehaald , dus ik wil graag horen dat de kist niet deugt :)
Uh ja, dat was wel een mooie kist. Wat ouder model, beetje zwaar maar voor kunstvlucht en zo ideaal. Vliegt strakker dan de Vibratorgym. :yes: Sorry.... :oops:

Laatst bewerkt door een moderator:
nee de witte kousen die mogen na 12 uur de zwarte voor 12 uur;)
had van jou wel verwacht dat je dat wist:rolleyes:
Ik heb gewoon witte sokken (en zwarte ook), kousen is zoooooooo... uh... lang geleden, ver voor mijn tijd. Het enige dat ik met de kerk heb, is dat ik soms voor het zingen eruit ga. 8O :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back