Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, 45 min later, een hoop gevloek en ge-etter... De tank zit weer ingebouwd en is gelijk even voorzien van nieuwe slangen.. :)

dat is nooit het leukste werk :mad: , vind ik ook :)

goeie morgen weer een dagje werken
hoop dat t vanavond nog droog is maar ben bang dat t weer regend
wil met de stinger knallen

en junkie vanvond een ritje voor de extra?
wel goed controleren op breuken en laat de motor wel effe lopen
sucses

ja , misschien vanavond ophalen en daarna naar de pub :idea: , ik hoop niet dat ik het afblaas door gaarheid ;)

en idd word het weer slecht weer , vanavond al regen , de rest v/d week geven ze ook grote regenkans , aankomend weekend verloopt regenachtig :(
dus wweer niet vliegen !!

ach , ik wacht toch al op het nieuwe veld ;)

wolf : tot zo ;) , nog ff een bakkie pleur :D

Ach... straks rond een uurtje of 13.00 richting Amsterdam, even naar Q.. Dan door naar het veld en blijven daar tot vanaaf..

Zo, 45 min later, een hoop gevloek en ge-etter... De tank zit weer ingebouwd en is gelijk even voorzien van nieuwe slangen.. :)

*^@$%@#! ik kwam erachter dat ik enkelt elektro vlieg..

*brandstof tank opnieuw uitbouwen gaat*
Ja, dat heb je niet met elektro. :mrgreen: ;) Als je dan de slangen verkeerd doet, ontsnapt de rook. :lol:

(en editten in landscape mode op een Android zuigt, hè PH-ILS?!)

Het zal geen mens wat interesseren,maar het is me gelukt.:rolleyes:
Bij Radical RC in :usa
Logisch, spullen van een Duitse fabrikant zijn in de US van A op voorraad. :? :hammer:

Goehdesmoggels!

Zo, koffie erin, verwijsbrief ophalen en dan door naar de Keizersgracht, voor een 2nd opinion, hoop dat deze arts wel wat kan vinden :yes:

Logisch, spullen van een Duitse fabrikant zijn in de US van A op voorraad. :? :hammer:

dat is inderdaad suf...
Heb toch wel ff een tijdje lopen :google: -en, maar nergens een webwinkel kunnen vinden in Europa,waar ik een asje kon vinden voor m'n Himax motortje :nosmile:

Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren...
Ik hoop dat ze de motor-asjes (heb er gelijk maar 3 besteld) in een enveloppe stoppen en dat het er met een week is...;)

Laatst bewerkt:
@ ronald-r
gaat het nog door morgen ronald, de vleugel verstevigen of heb je geen tijd???:confused:

Het gaat regenene vanavond, dus vliegen wordt niets..

ff in herrinering, had jij epoxy en mat? of niet, dan moet ik ff in het magazijn kijken.. 8O

zo wie zo moet je even een kleiner type kwast meenemen en wat wasknijpers...

laat even weten of jij de andere spullen ook had..

(druk en veel weggeweest..., dus weet het niet meer..) :oops:

liefst wel heel vroeg beginnen dan.. 19.00 uur?

Oef... Was nog zo voornemens om niet teveel vliegers meer mee te nemen...

- EZ*
- Rasant
- Colibri
- Extra 300s
- Holiday (heb immers vakantie)

Zo maar eens rijden.. voor wie er strax ook is.. toso.. en anders tot vanavond ;-)

welke brushless motor kan ik het beste gebruiken voor een easystar of heeft iemand er nog een liggen.

Ik heb nog wel een 2700KV die je mag gebruiken als jij dan een nieuwe voor me besteld? Geef je de link wel in een pb als je dat wilt en accoord gaat :thumbsup:

Oef... Was nog zo voornemens om niet teveel vliegers meer mee te nemen...

- EZ*
- Rasant
- Colibri
- Extra 300s
- Holiday (heb immers vakantie)

Zo maar eens rijden.. voor wie er strax ook is.. toso.. en anders tot vanavond ;-)

Gezelli in je uppie

Staat hier alweer een beste storm !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back