Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb toch altijd veel plezier met mijn ixus. die inderdaad bijna overal mee naar toe gaat omdat ie zo gemakkelijk mee neemt...

Enige nadeel is de custom batterij die het na een tijdje opgeeft en je dus een nieuwe ( dure ) moet kopen..

Penlite oid was mooier geweest, maar dan wordt ie uiteraard weer dikker/groter..

En je moet niet zoomen tijdens het filmen, dan wordt je gek van het servo-motortje in de geluidsopnames.

Burp; toch maar vluchten uit herfstachtige holland?
Waar gaan jullie heen ?

Ik heb ook zin in flapkanzie !!

Geen idee nog. volgende week de caravan even halen en kijken waar het mooi weer is/wordt.

*daar heen rijden*

En je moet niet zoomen tijdens het filmen, dan wordt je gek van het servo-motortje in de geluidsopnames.

Is niet zo belangrijk. Primair foto's maken, dan heb je daar geen last van. Als ze filmpjes maakt dan zal het vaak op de manege zijn waar toch al veel lawaai is. Servomotortjesgeluid maakt dan niet meer uit.

zonnetje schijnt hier... beetje wind... ziet er goed uit !!

dat is maar voor korte duur hoor :)

Geen idee nog. volgende week de caravan even halen en kijken waar het mooi weer is/wordt.

*daar heen rijden*

goed bezig , wij zien wel even , ik hoop dat het hier redelijk weer is , scheelt weer een lange reis ,, benzine /tol enz ;)

zo , ik vond het mooi zo , lekker weekend !!

wat voor weer het word maakt me niet uit , lekker niets doen is mij ook best :idea:

Als het vanaf volgend weekend in NL mooi weer is ga ik ook niet ver. In NL blijven=2 dagen extra vakantie ipv in de auto zitten.

Als het vanaf volgend weekend in NL mooi weer is ga ik ook niet ver. In NL blijven=2 dagen extra vakantie ipv in de auto zitten.

precies ;)

ik vind de reis er van oudsher ook wel bij horen , wij gingen vroeger altijd in de auto naar frankrijk of italie , lekker lijden en gaar worden ,maar toch ook leuk ;)

in diverse auto's zo'n reis gemaakt , de lelijke eend , fiat 500 , alegro , nissan sunny ,ford fiesta , en naar steeds iet beter , allemaal nog lekker zonder airco :)

maar naar zo'n reis heb je iig wel lekker weer en het vakantie gevoel , dat mis ik in nederland een beetje .

ps ; morgen gaat het pas in de middag regenen , dus wellicht nog ff'kes snel vliegen ? , de windkracht weet ik niet , zal wel weer een 4'tje of meer zijn ?

Nu even voor de kenners van fotocamera's. Welk toestel is een echte aanrader voor mijn dochter. Moet dus compact zijn, zo hoog mogelijke kwaliteit mbt foto's en filmpjes en mag niet meer dan 150 euro kosten. (liefst nog een roze uitvoering ook. Ik kom niet verder dan iets van een coolpix of een ixus. Zijn dit een beetje fatsoenlijke toestellen of is er een betere variant?
Compact en roze. Of inderdaad de CoolPix of Ixus.
Staar je niet blind op het aantal MP's. Er zijn genoeg 7MP camera's die beter plaatsjes schieten dan 14MP camera's. Voor onderweg is een 3/4 camera niet handig. Een stevig modelletje dat tegen stoten kan is met kinderen wel handig. Keuze genoeg uit roze modellen...

Sony Cybershot DSC-W350, die heb ik. Prima camera, mooie filmpjes en foto's :yes:
Ook nog eens superklein :thumbsup:
Sony heeft ook inderdaad nette cameraatjes. Altijd goed beeld en snel met opstarten (aan tot eerste plaatje geschoten). Nadeel zijn die duurdere Memory Sticks (nou ja, voor die ene keer...).

Compact en roze. Of inderdaad de CoolPix of Ixus.
Staar je niet blind op het aantal MP's. Er zijn genoeg 7MP camera's die beter plaatsjes schieten dan 14MP camera's. Voor onderweg is een 3/4 camera niet handig. Een stevig modelletje dat tegen stoten kan is met kinderen wel handig. Keuze genoeg uit roze modellen...

Sony heeft ook inderdaad nette cameraatjes. Altijd goed beeld en snel met opstarten (aan tot eerste plaatje geschoten). Nadeel zijn die duurdere Memory Sticks (nou ja, voor die ene keer...).

En jou moeten we geloven nadat je 6 verschillende heb gekocht en er geen 1 naar wens was :hammer: ;)

* hoop dat die mast bij mij voor de deur ook ooit eens om gaat ;-)

Weg met die hoogfrequente troep :-)

WEEKEND !!!!!!!!!!!!!

Sprak van de week een ex buurman die verhuist is omwille de zenmast hier op de flat. Hij woonde er 5m. vanaf ofzo. Sindsdien slaapt hij weer normaal en geen koppijn meer.

wat is het toch een schatje ook die vibrogym :eek:

*gaat zich weer schamen *

extra1001.jpg

Kan voor vanavond wel ff twee acuutjes laden voor de Funjet ....
Moet alleen de zooi nog terugmonteren, was ik nog niet aan toegekomen ....

Ik zeg geen ja en ik zeg geen nee Phils ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back