Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb toch altijd veel plezier met mijn ixus. die inderdaad bijna overal mee naar toe gaat omdat ie zo gemakkelijk mee neemt...
Enige nadeel is de custom batterij die het na een tijdje opgeeft en je dus een nieuwe ( dure ) moet kopen..
Penlite oid was mooier geweest, maar dan wordt ie uiteraard weer dikker/groter..
Burp; toch maar vluchten uit herfstachtige holland?
Waar gaan jullie heen ?
Ik heb ook zin in flapkanzie !!
En je moet niet zoomen tijdens het filmen, dan wordt je gek van het servo-motortje in de geluidsopnames.
zonnetje schijnt hier... beetje wind... ziet er goed uit !!
Geen idee nog. volgende week de caravan even halen en kijken waar het mooi weer is/wordt.
*daar heen rijden*
Als het vanaf volgend weekend in NL mooi weer is ga ik ook niet ver. In NL blijven=2 dagen extra vakantie ipv in de auto zitten.
Compact en roze. Of inderdaad de CoolPix of Ixus.Nu even voor de kenners van fotocamera's. Welk toestel is een echte aanrader voor mijn dochter. Moet dus compact zijn, zo hoog mogelijke kwaliteit mbt foto's en filmpjes en mag niet meer dan 150 euro kosten. (liefst nog een roze uitvoering ook. Ik kom niet verder dan iets van een coolpix of een ixus. Zijn dit een beetje fatsoenlijke toestellen of is er een betere variant?
Sony heeft ook inderdaad nette cameraatjes. Altijd goed beeld en snel met opstarten (aan tot eerste plaatje geschoten). Nadeel zijn die duurdere Memory Sticks (nou ja, voor die ene keer...).Sony Cybershot DSC-W350, die heb ik. Prima camera, mooie filmpjes en foto's
Ook nog eens superklein![]()
[lSony heeft ook inderdaad nette cameraatjes. Altijd goed been snel met opstarten (aan tot eerste plaatje geschoten). Nadeel zijn die duurdere Memory Sticks (nou ja, voor die ene keer...).
Ik was met mijn FPV aan het vliegen en toen.......
Compact en roze. Of inderdaad de CoolPix of Ixus.
Staar je niet blind op het aantal MP's. Er zijn genoeg 7MP camera's die beter plaatsjes schieten dan 14MP camera's. Voor onderweg is een 3/4 camera niet handig. Een stevig modelletje dat tegen stoten kan is met kinderen wel handig. Keuze genoeg uit roze modellen...
Sony heeft ook inderdaad nette cameraatjes. Altijd goed beeld en snel met opstarten (aan tot eerste plaatje geschoten). Nadeel zijn die duurdere Memory Sticks (nou ja, voor die ene keer...).
* hoop dat die mast bij mij voor de deur ook ooit eens om gaat ;-)
Weg met die hoogfrequente troep
WEEKEND !!!!!!!!!!!!!
Tering! hahahahaha dat ding is echt grootlol