Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Junkie, kan ik niet toevallig een set upje van jou overnemen voor de silent night?

Ik moet even zoeken. Heb genoeg liggen maar alles is een beetje zoek geraakt de laatste maanden. :oops: Anders ruk ik wel een setup van de "Kart" af. Dat was toch een flutding. :yes:

gevraagd en beantwoord ;) , ik weet ook niet precies wat er in hoort , dat weet de silent bouwer precies , en er moet zo'n zwart motortje in ,ik heb alleen de oranje , daar vliegt hij ook best mee trouwens .

Oh ja, en dat gelige Depron is erg krokant. Dat helder witte was veel taaier en makkelijker te kneden. Dit spul scheurt dus gewoon. :evil: Dat wordt dus warm maken en voorzichtig met een lepel kneden. :? :(

wel netjes bouwen hoor :mad: ;)

@: sleur
ik ben bezig om mijn allrons te schakelen met 2 servo`s hoe moet ik de tweede zetten in mijn zender hij staat nu op flaperon on ====dan input select aux 2:2p sw==daaronder aux2 trim : act mijn vraag wat doe ik niet goed:confused:
Het hangt er vanaf wel type ontvanger je gebruikt. Bij een 6-kanaals ontvanger wordt het een mix met AUX1. Met een 7-kanaals ontvanger heb je de keuze voor AUX1 of AUX2.

Controleer eens of de AUX2 servo reageert op de FLAP-schakelaar (3-standen schakelaar). Indien dat het geval is, moet je de FLAPS-instellingen allemaal op 0% zetten zodat de schakelaar geen invloed meer heeft.

gevraagd en beantwoord ;) , ik weet ook niet precies wat er in hoort , dat weet de silent bouwer precies , en er moet zo'n zwart motortje in ,ik heb alleen de oranje , daar vliegt hij ook best mee trouwens .

wel netjes bouwen hoor :mad: ;)
De setup staat op het club forum. :yes: Al twee jaar. ;)

Ondanks het scheuren van het Depron, zit de romp goed verlijmt. Er zit ter voorkoming van toekomstig scheuren een extra strook Depron in de rug (het punt waar scheuren dus het makkelijkst gaat) en wat tape er bovenop. Voor de paintjob geen probleem. :nooo: En al doende leert men. :D

Foto niet veel anders dan die van de eerste en twee keer bouwen. :lol:

Nu:
silentmite3_4.jpg

Toen (1e bouw, nov. 2008), romp uit twee losse helften:
silentmite_building2.jpg

Op herhaling (2e bouw, dec. 2008), romp met twee helften op de rug aan elkaar als één geheel:
silentmite_v2_building1.jpg

Het hangt er vanaf wel type ontvanger je gebruikt. Bij een 6-kanaals ontvanger wordt het een mix met AUX1. Met een 7-kanaals ontvanger heb je de keuze voor AUX1 of AUX2.

Controleer eens of de AUX2 servo reageert op de FLAP-schakelaar (3-standen schakelaar). Indien dat het geval is, moet je de FLAPS-instellingen allemaal op 0% zetten zodat de schakelaar geen invloed meer heeft.

umm vreemd het werk wel met 1servo maar niet met de andere servo,:confused: toch de nieuwe servo vervangen voor een andere servo (ook nieuw) en en en ja hoor het werkt. dus servo stuk wel vreemd noch nooit gebruik zo uit het zakje gehaald. SLEUR je bent een prof:worship: : bedankt het werkt nu wel dan kan ik morgen de vleugel afmaken:D

Motorschotje nog even geplakt (wat driekhoejes Depron om de krachten bij een klapper te verdelen). Nu geen zin meer. Maar het is nog ca. een uurtje werk en dan is-ie in principe luchtwaardig. Dus in een avondje knutselen gewoon een keigave 3D-vliegert. :yes:

Klik ligt aan dan maar weer.
Wordt een prima dagje :zon: om het nieuwe motortje van de savage in te rijden.
Nu lekker een bakkie intapt :morning: en wat batterijen laden gaat.

goedemorgen, mompelt iets met wind.....

ach , een windkracht 7 is toch vrij normaal in het weekend wanneer de werkende man vrij is :rolleyes: :)

De setup staat op het club forum. :yes: Al twee jaar. ;)

Ondanks het scheuren van het Depron, zit de romp goed verlijmt. Er zit ter voorkoming van toekomstig scheuren een extra strook Depron in de rug (het punt waar scheuren dus het makkelijkst gaat) en wat tape er bovenop. Voor de paintjob geen probleem. :nooo: En al doende leert men. :D

je bent een tovenaar !! :p

zo , ff eerste bakkie pleur met peuk om wakker te worden :idea:

naar buiten kijkt en veel woei ziet , gezin aankijkt en .... dat word gezindag :idea: , ff bosje of strantje pakken .;)

vliegen doen we weer op het nieuwe veld , of we gaan battlen met de mite in da indoor hallen :idea:

volgend weekend maar een zaal afhuren voor een halve dag , buiten vliegen is voorlopig kansloos :snipersmile: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back