Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
bommetje in noorwegen, nu op ned 1.
aha , gevonden . ..:: Pampa Modelfighters ::..
best een stukkie rijden , maar ziet er gaaf uit , ze hebben ook friet en hotdogs :idea:
maar vooral er vette jets
Wordt weer prima weer na het weekeinde.... heerlijk.
Vijftiendaagse noordwest - 15-daagse trend Europees model - Weerplaza.nl
Mooi schilderweer ook :wink:
In belgie vliegen ze al op frituurvet
@Vinni,
Hoelaat denken jullie terug te gaan?
hangt natuurlijk ook een beetje van het weer af...![]()
Phil, waar zie jij dan dat het prima weer wordt? Zoals ik het lees zie ik de wind minder worden maar toch een kracht 4 blijven houden, de temp loopt wat op maar komt gemiddeld niet boven 19 graden. Om in NL te blijven in ieder geval onvoldoende voor mij.
Zondag dus op weg naar Italie of Spanje, ik zie wel.
Phil, waar zie jij dan dat het prima weer wordt? Zoals ik het lees zie ik de wind minder worden maar toch een kracht 4 blijven houden, de temp loopt wat op maar komt gemiddeld niet boven 19 graden. Om in NL te blijven in ieder geval onvoldoende voor mij.
Zondag dus op weg naar Italie of Spanje, ik zie wel.
lekkerpositief weer Junkie![]()
Piepkonten.Droog, 19 graden en een beetje wind is een prima Hollandse zomer. Ideaal weer om attractieparken te bezoeken, beetje geozwetsen, wandelen en fietsen etc. Met je luie flikker drie weken voor je tent/caravan of op en strandje zitten is toch ook geen vakantie? Na twee uur zou mij dat al goed gaan vervelen.
![]()
Zo weer even lekker gevlogen
![]()
Hij was een beetje staartlastig dat wel,dus 1 kromme dogbone :rolling:.Heerlijke temp dit,dan doe je tenminste nog wat.En twee/drie weken met waardes boven de 25 graden dat trek ik niet veels te warmstond er niet wat veel wind voor de savage ?![]()