Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo , net het osmax surpass fs 40 blok (6,5 cc) ontdaan van die dikke conserverings olie , begint langzaam weer beweging in te komen .

dit ex 4T blokje van ronald ziet er weer als nieuw uit ! en moet weer worden wakker geschut voor de dogfighter van multiplex , lekkere mooie sound aan board :p

ronald; wil jij nog even zoeken naar de afstel sproeier ? deze mist nog , daarna compleet en rtr ;)

Ben er vorig jaar ook geweest, Jets over Pampa, wel leuk, mij de rit niet waard.
Regende bovendien ook de hele dag, neh was liever thuis gebleven ...

En dan het eten :shock:
Mayonaise kennen ze niet bij de patat, wat een vieze drab krijg je daar, blegh ...
*herinnert Phil nog een keer :p *

zo , net het osmax surpass fs 40 blok (6,5 cc) ontdaan van die dikke conserverings olie , begint langzaam weer beweging in te komen .

dit ex 4T blokje van ronald ziet er weer als nieuw uit ! en moet weer worden wakker geschut voor de dogfighter van multiplex , lekkere mooie sound aan board :p
Jôh, is dat niet veel te zwaar voor een piepvliegertje met een span van 80cm?

Mayonaise kennen ze niet bij de patat, wat een vieze drab krijg je daar, blegh ...
Dat had ik je ook al kunnen vertellen ver voor je eerste kennismaking met Vlaamse frieten. Die Belgen hebben een vieze zure vette mayonaise (zit wijnazijn of mosterd met citroenzuur door).

DIE is pas onbreekbaar zeg :shock:

00020389.gif

Ben er vorig jaar ook geweest, Jets over Pampa, wel leuk, mij de rit niet waard.
Regende bovendien ook de hele dag, neh was liever thuis gebleven ...

aha !! dank je voor den tip , nu haal je me over om net niet te gaan ;)

veel plensier mannen :p

Jôh, is dat niet veel te zwaar voor een piepvliegertje met een span van 80cm?

Dat had ik je ook al kunnen vertellen ver voor je eerste kennismaking met Vlaamse frieten. Die Belgen hebben een vieze zure vette mayonaise (zit wijnazijn of mosterd met citroenzuur door).

oeps , issie zo klein ? , maakt niet uit , ligt nog genoeg kleiner spul klaar van tussen de 2,5 en 4cc 2T , pleurt ik dat erop , als het maar stinkt ;)

hey corby ! zit je te spieken ? blijf nog maar ff weg uit nederland , zooitje pleurisweer !

of is het bij jouw ook bagger ? :)

Tuintje wordt al wat:) Nog niet klaar uiteraard, er moet nog verlichting in, en een afzetting zodat je het filter niet ziet, en een vlonder rechts van de vijver.

008ywh.jpg

009flx.jpg

|
010pvf.jpg

014ph.jpg

017sg.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back