marcelsiggery
Forum veteraan
*Klaar met knutselen 
de minimag italo style is klaar, foto's volgen morgen
;-)
Trustuhhh

de minimag italo style is klaar, foto's volgen morgen

Trustuhhh

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de minimag italo style is klaar, foto's volgen morgen;-)
en dan maar eens kijken wat deze dag brengt.![]()
We kunnen weer ouderwets met autootjes gaan rijden op "het nieuwe veld". 8O![]()
![]()
goeie morgen
helaas weer geen weer om tevliegen
heb de yak klaar staan maar weer een weekje wachten
maar goed dan maar weer geld uitgeven
jep , maar dan moet ik eerst nog een halve dag knutselen voordat mijn savie weer rtr is
je word toch niet goed van dat weer !!
wij ook geld uitgeven , straks ff naar amsterdam , biosje pakken en wat shoppen.
vanavond weer pielen aan de cap , best nog een werk om de servo's te plaatsen , ik kan er moeilijk bij en de oldscool servo's hebben een andere afmeting (groter) dus de nieuwe servo's passen nietdus best een klusje
jep , maar dan moet ik eerst nog een halve dag knutselen voordat mijn savie weer rtr is
je word toch niet goed van dat weer !!
wij ook geld uitgeven , straks ff naar amsterdam , biosje pakken en wat shoppen.
vanavond weer pielen aan de cap , best nog een werk om de servo's te plaatsen , ik kan er moeilijk bij en de oldscool servo's hebben een andere afmeting (groter) dus de nieuwe servo's passen nietdus best een klusje
The SiggyMag Italo style is ready for take off![]()
![]()
Goooeeeehhhhhhhhdemorgennnnnnnnnnnn ......
Plaatje eroverheen lijmen met kleinere afmetingen een optie?
Goedenmorgen heren,
Wie gaan er wel vliegen? anders blijf ik ook thuis
Laat even weten aub anders rij ik best ver voor weinig
Greetz
ik ben bang dat je alleen staat , of je moet de wind ff uitzetten![]()
@Siggy:
Mooi foliewerk. De Italo style MM ziet er goed uit!![]()
*vrouwtje zit op het circuit in Zandvoort, Siggy heerlijk op de bank met een zak borrelnoten en bier
RUST![]()
;-)