Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je nog meer wilt knutselen moet je hem mij laten voorvliegen :rolling: :D

hmmm, jij bent wel vrij :idea: en je hebt een motorbrevet :idea: , ik zeg voorvliegen die handel :idea: , hij was toch betaald met gesloten beurs ;)

oeps , ik vergeet nog de vleugel , daar moeten ook sterkere servo's in , en de bedrading die door de vleugel loopt nog voorzien van moderne stekkertjes .

dan nog wat linkjes vernieuwen ,enz ,dus nog ff doorwerken :)

Deze vakantieman geniet nog steeds van het heerlijke weer. Was je tegen beter weten in toch in NL gebleven Junkie?

Italie rules voor een lekkere verkansie

Deze vakantieman geniet nog steeds van het heerlijke weer. Was je tegen beter weten in toch in NL gebleven Junkie?

Italie rules voor een lekkere verkansie

yep , ik hou van herfst ;)

ik had wel naar italie gewild , maar de omstandigheden waren er niet naar , en op het moment van besluiten nemen was het ook niet erg mooi weer bij mijn zus , ook frankrijk was slecht , wellicht verkeerd gegokt ;)

volgend jaar gaan we een huis huren in toscane ,geen tent meer voor junkie , junkie wil luxe , gewoon koffer mee en klaar :p

veel plezier gewenst voor de resterende flapkanzie ! en groetjes van junk ;)

Zojuist anderhalf uur gespeeld met Phoenix en gevlogen met de HobbyZone Super Cub. Het opstijgen gaat gemakkelijk. Het vliegen is al wat meer een uitdaging. Ik blijf goed in de lucht, maar het juist aanvliegen om de landing te maken is wat ingewikkelder.

Heb de Futaba nog in Mode 2 staan en moet zeggen dat dat wel redelijk gaat. Met rechts sturen voelt iets natuurlijker aan. Heb ook even gestuurd met links maar dat werd toch wat meer gekluns. Voorlopig oefenen.. oefenen en nog eens oefenen..

spijker ; dit is de kist waar laatst een oud ach gediende mee vloog , de curare dus , je vroeg toen wat voor vliegtuig dit was <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

gaaf oldscool vlieger !

ik had hem zo gekocht als ik niet overvol zat ! ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Zojuist anderhalf uur gespeeld met Phoenix en gevlogen met de HobbyZone Super Cub. Het opstijgen gaat gemakkelijk. Het vliegen is al wat meer een uitdaging. Ik blijf goed in de lucht, maar het juist aanvliegen om de landing te maken is wat ingewikkelder.

Heb de Futaba nog in Mode 2 staan en moet zeggen dat dat wel redelijk gaat. Met rechts sturen voelt iets natuurlijker aan. Heb ook even gestuurd met links maar dat werd toch wat meer gekluns. Voorlopig oefenen.. oefenen en nog eens oefenen..

We zijn trots op je :D ;) Simmen, simmen, simmen. Je weet zelf wel wanneer je eraan toe ben om een vliegtuig te bouwen en te vliegen. Bouwen kan nu al in pricipe natuurlijk.

Laatst bewerkt:
spijker ; dit is de kist waar laatst een oud ach gediende mee vloog , de curare dus , je vroeg toen wat voor vliegtuig dit was <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

gaaf oldscool vlieger !

ik had hem zo gekocht als ik niet overvol zat ! ;)

Tja, leuke vlieger.. Heb alleen al een contramal liggen, dus volgend jaar maar eens wat rompjes soppen :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit Pieter, vissie op het vuur en je leeft als god in Frankrijk :yes:

Alleen dit doet me een beetje denken aan Spijker zijn zolder 8O

troep.jpg

Nee geen verwarming en ja, wel een achterom, maar dat wordt amper gebruikt. Hoogstens om spullen doorheen te gooien :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back