Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
mogge ,

heerlijk uitslaap weertje met die regen , heerlijk dat gekletter :p

ik ga donderdag weer lekker werken , de klantjes staan te springen , ik zou eigenlijk volgende week maandag weer beginnen , maar ik heb een spoedje .

zolang floor nog vrij is pak ik nog wat dagen vrij indien het erg mooi weer word , dat kan ook ;)

knalert ; mooi vijvertje hoor ! ;)

straks weer verder aan de cap , ff de laatste dingetjes doen .

Graupner ultra duo is singel lader geworden met rook signalen.

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is balen André :cry: Heb je nog garantie?

Is al het zoveelste probleem van de DUO 50 binnen onze vereniging

De zomer het ook last van de recessie. Op kantoor zitten heeft gelukkig af en toe zo zijn voordelen.
Ja, dat roep ik ook altijd. :yes: Maar voor mijn nog maar twee dagen en dan mag het wel zomer worden.

Zomer moet nog beginnen. Eind van deze week is het zo ver.
Dan komt het mooie weer. Dan begint namelijk mijn vakantie :D.
Doe maar vanaf donerdag, dan is de harddraverij in Beverwijk. Wel zo fijn als je bier niet verdund wordt met veel water. :? ;)

Laten we het hopen, ben het nu wel een beetje zat aan het worden :yes:
Ook hiervoor geldt dat het zat worden donderdag is. :celebrate:

Ook spannend: http://www.nu.nl/binnenland/2584440/auto-verliest-twee-wielen-a7.html

Denk het niet ik heb hem tweede hands gekocht met een speciaal verhaal en dus ook voor een speciale prijs €100 maar 10A laden vind hij dus niet leuk, zal eens kijken wat hij doet met een nieuw opampie.
full

cap = startklaar

cap in de tuin vastzetten aan dik touw

cap zo starten gaat

ff vastleggen in da box :p anders is het niet gebeurd ;)

@Jerkev,

Balen man. Is het nog te lezen welk type het was.
Is overigens geen opamp maar waarschijnlijk een Mos-Fet.

Bljiven rare dingen die Duo 50 ladertjes :(.

Denk het niet ik heb hem tweede hands gekocht met een speciaal verhaal en dus ook voor een speciale prijs €100 maar 10A laden vind hij dus niet leuk, zal eens kijken wat hij doet met een nieuw opampie.
full
Dit betreft geen OpAmp maar een transitor. Deze zitten op de balanceeraansluitingen om te balanceren. Mogelijk dus een rotte cel in de accu of overspanning door een draadbreuk in de balanceeraansluiting.

Blind vervangen heeft geen nut, er is zeker meer aan de hand. :yes:

Bljiven rare dingen die Duo 50 ladertjes :(.
Nooit problemen mee gehad (anders dan een firmware probleem met loodaccu's laden, maar dat werd snel opgelost na een mailtje en nieuwe beta firmware - later de echte 2.01 versie geworden).

Laatst bewerkt:
Moge heren.zo gister een op nieuwe camping aangekomen.8 van die 10 camping gasten is nederlander. we zitten in de buurt van perpignan. heerlijk weertje. straks ff kijken in de buurt of we kunnen raften. en mooie van deze campif is dat we gratis wi-fi hebben.

Voor de werkers,sterkte voor vandaag,en voor de vakantie gangers nog een fijne fapkanzie.

Groetjes uit het zuiden.

Moge heren.zo gister een op nieuwe camping aangekomen.8 van die 10 camping gasten is nederlander. we zitten in de buurt van perpignan. heerlijk weertje. straks ff kijken in de buurt of we kunnen raften. en mooie van deze campif is dat we gratis wi-fi hebben.

Voor de werkers,sterkte voor vandaag,en voor de vakantie gangers nog een fijne fapkanzie.

Groetjes uit het zuiden.

Dat is denk ik op elke camping in zuid frankrijk zo , hier dus weinig anders hoewel de afgelopen dagen wel veel nederlanders vertrokken zijn en er meer fransen staan nu .

Gister was een mindere dag hier met wat regen en zwaar bewolkt maar vandaag is weer een stralende dag rond de 30 graden , net als de komende week en de week daarop , daarna mag het minder worden want dan ben ik hier niet meer ;)

Hier moet je wel betalen voor de wifi maar dan kun je wel gewoon op je plek blijven en hoef je niet naar voren met nog 500 andere gasten :-?

Kijk je uit voor je handjes? Is wel iets meer geweld dit, dan die kleine methanol motortjes..

ja , maar ook minder venijnig , langere slagen , dus ben er niet bang voor , zou prima met de hand kunnen aanslaan , maar omdat het nieuw voor me is toch maar met een stokkie ;)

net gestart ,moest wel even een flink aantal slagen maken om de benzine door te pompen , maar daarna startte hij erg snel , had ook immers lang stilgestaan .

hij loopt stationair prima , maakt een net geluid , maar hij stikt bij half/vol gas , als ik dan mijn vinger voor de inlaat hou komt hij wel goed op toeren , dus afstellen denk ik .

op het veld maar is doen met deskundige vliegers .

dit lijkt me wel wat. 8O In ieder geval veel geweld in het vooronder. :yes: :D

erg mooi , erg duur ook ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back