Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja , maar ook minder venijnig , langere slagen , dus ben er niet bang voor , zou prima met de hand kunnen aanslaan , maar omdat het nieuw voor me is toch maar met een stokkie ;)

net gestart ,moest wel even een flink aantal slagen maken om de benzine door te pompen , maar daarna startte hij erg snel , had ook immers lang stilgestaan .

hij loopt stationair prima , maakt een net geluid , maar hij stikt bij half/vol gas , als ik dan mijn vinger voor de inlaat hou komt hij wel goed op toeren , dus afstellen denk ik .

op het veld maar is doen met deskundige vliegers .

erg mooi , erg duur ook ;)

Zo te horen staat hij te schraal ...
Oppassen want zou zonde zijn als hij te weinig smering zou krijgen en daardoor beschadiging op zou lopen ... maar is je wel vertrouwd neem ik aan :)

Zo te horen staat hij te schraal ...
Oppassen want zou zonde zijn als hij te weinig smering zou krijgen en daardoor beschadiging op zou lopen ... maar is je wel vertrouwd neem ik aan :)

smering kun je niet afstellen,armer of rijker wel
Gas geven en de hd spoeier indraaien tot het juiste toerental.

Grappig, mijn saldo bij HK wordt langzaam aan steeds meer terwijl ik er niets voor doe. Al een tijdje is er een puntensysteem waarbij iemand jou kan beoordelen en hoervoor krijg je een aantal cent vergoeding als iemand jouw antwoord nuttig vond. Recentelijk zijn er wat oudere spullen weer op voorraad gekomen en kennelijk hebben er een zooi lopen clicken... :? :D :yes:

gelukkig wordt het al wat minder. Mijn middelvinger ziet er niet uit nu van elke keer die sperti diep inbrengen. Beetje bruine nagel:)

20zo03t.jpg
[/QUOTE]

voor die 3d smurf kunnen ze toch ook thuis blijven

Beste 3DHelifreakz,

Ik ben op zoek naar 2 stuks Align DS610 servo's
Misschien dat iemand deze nog heeft liggen dan hoor ik het graag.
Mogelijk kan ik ze overnemen.

Gr. Jasper

Hier nog een filmpje van Nic uit Belgie. Van hem heb ik die FBL head overgenomen. In het filmpje zit hij nog op zijn heli. Vliegen kan hij wel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back