Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ kris: dat is niet een smurf maar een poppetje in toy story
En ik ben niet naar de smurfen maar naar cars2, had nog een paar vrijkaarten liggen![]()
:rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling:Ik heb al 1 stomp en dat vind ik meer dan genoeg. Hou de rest maar.![]()
Vlammetjes dan maar?Minder brandstof is ook minder smering ......
En hier een filmpkje van Henk uit Nijmegen... :?Hier nog een filmpje van Nic uit Belgie.
best lastig afstellen de walbro carb .
kan ook andere oorzaken hebben .
ik heb er aspen benzine in gemieterd , daar vloog de Extra ook mee .
voordeel van deze benzine is dat hij minder stinkt en het een schonere brandstof is .
ik kan nl de vlieger met gewone benzine niet meer op mijn zolder kamer zetten , dat gaat meuren .
aspen is wel 4 E de liter , maar liever dat dan die stank .
heeft iemand verstand van walbro carbs ?
nu heb ik Hi needle op 3/4 slag open vanuit dicht
en LO op 1 slag open vanuit dicht.
dit volgens de afstellingen der internets .
maar hij blijft inhouden als ik het gas open of half open zet , stationair loopt hij mooi , maar rookt ook niet veel .
Kom op, op je Baja zat ook een Walbro.best lastig afstellen de walbro carb .
Als dat nog niet helpt, deugt de uitlaat niet (teveel tegendruk). Zet er een Dominator of Jetpro op. Lekker schreeuwen.Wat voor uitlaat zit erop? Een potje, of een pijp? Indien het laatste, is de afstand wel kloppend? Kan zijn dat je wat moet spelen met de afstand tussen de bocht en de pijp zelf.
Beste 3DHelifreakz,
Ik ben op zoek naar 2 stuks Align DS610 servo's
Misschien dat iemand deze nog heeft liggen dan hoor ik het graag.
Mogelijk kan ik ze overnemen.
Gr. Jasper
Grappig, mijn saldo bij HK wordt langzaam aan steeds meer terwijl ik er niets voor doe. Al een tijdje is er een puntensysteem waarbij iemand jou kan beoordelen en hoervoor krijg je een aantal cent vergoeding als iemand jouw antwoord nuttig vond. Recentelijk zijn er wat oudere spullen weer op voorraad gekomen en kennelijk hebben er een zooi lopen clicken... :?![]()
![]()
Dat is denk ik op elke camping in zuid frankrijk zo , hier dus weinig anders hoewel de afgelopen dagen wel veel nederlanders vertrokken zijn en er meer fransen staan nu .
Gister was een mindere dag hier met wat regen en zwaar bewolkt maar vandaag is weer een stralende dag rond de 30 graden , net als de komende week en de week daarop , daarna mag het minder worden want dan ben ik hier niet meer
Hier moet je wel betalen voor de wifi maar dan kun je wel gewoon op je plek blijven en hoef je niet naar voren met nog 500 andere gasten :-?
Wat voor uitlaat zit erop? Een potje, of een pijp? Indien het laatste, is de afstand wel kloppend? Kan zijn dat je wat moet spelen met de afstand tussen de bocht en de pijp zelf.
Kom op, op je Baja zat ook een Walbro.Twee naalden, LSN en HSN. Aan geduid met een L en een H. Eerst de H afstellen, bij inhouden rijker zetten. Als dat niet lukt, plaats een luchtfilter op de carb zodat de lucht niet uit de carb gezogen wordt door de propellorwind (een tuitje naar achteren gaat ook niet werken, trekt net zo vacuüm.
Pas als de HSN goed staat, kun je de LSN af gaan stellen. Net als bij de Baja... :teacher:
Als dat nog niet helpt, deugt de uitlaat niet (teveel tegendruk). Zet er een Dominator of Jetpro op. Lekker schreeuwen.![]()
Begin maar met de pakking tussen de motor en carburateur te vervangen. De kleinste lekkage zorgt al voor drama's. Was ook met de Baja zo.dit is een walbro van 15 jaar oud , dus misschien andere afstellingen ? , misschien is schoonmaken ?
en anders in da kliko , koop gewoon een nieuw blok :idea:
en weer anders , ik laat er op het veld wel ff naar kijken :idea:
Begin maar met de pakking tussen de motor en carburateur te vervangen. De kleinste lekkage zorgt al voor drama's. Was ook met de Baja zo.Zit er een isolator tussen de carb en het blok? Warmteoverdracht kan ook problemen veroorzaken.
Lekke pakking tussen de carterhelften? Lekkende oliekeerringen op de krukas.... Allemaal dingen die ook bij de Baja speelden.
zal eens kijken , maar met mijn baja heb ik nooit zulke defecten gehad , dat was altijd RTR
tikkie lopen
maar ik berg hem lekker op , en ga eerst met de xtra vliegen , met vertrouwde 20cc 4T nitro techniek :idea:
Nou, ik ziet voor onder de luifel van de klapkar.
Geduld Junkie, rust kan je redden;-)
Ja, die drie rondjes die jij ermee hebt gereden....zal eens kijken , maar met mijn baja heb ik nooit zulke defecten gehad , dat was altijd RTR![]()
Wat voor uitlaat zit erop? Een potje, of een pijp? Indien het laatste, is de afstand wel kloppend? Kan zijn dat je wat moet spelen met de afstand tussen de bocht en de pijp zelf.
Ja, die drie rondjes die jij ermee hebt gereden....Alle motoren hebben onderhoud nodig. Zeker als ze al lang stil hebben gestaan. Rubber hard uit. Dus een lek in de oliekeerringen bij de krukas of een uitgedroogde pakking kan het zeker zijn.
opties ziet het blok er droog uit , geen zweetplekken of lekkages , inwendig weet ik het nog niet .
kortom , ff nieuw blok scoren , das wel de snelste weg en goed voor de economie![]()
opties ziet het blok er droog uit , geen zweetplekken of lekkages , inwendig weet ik het nog niet .
kortom , ff nieuw blok scoren , das wel de snelste weg en goed voor de economie![]()