Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, Hier is het lekker 30 graden. met een koud biertje voor de klapkar. vanavond lekker bbquen en morgen gaan we raften(ruften). zaterdag gaan we door naar Bordeaux, en dan dinsdag avond naar huis toe en hopelijk woensdag ochtent me weer te melden bij het thuisfront, en als verveling vrijdag naar duitsland toe om vliegtuigjes te kieken en worst te eten en pintjes zuipen.

groetjes uit La Rotja in Frankrijk.

.

Morgen de heleboel opruimen en dan "plop" naar huis!
Zaterdag of zondag dan maar lekker fladderen....

je zat toch niet in holland op de camping hoop ik ? :(

zo , heerlijk gewerkt , lekker binnen gelukkig :p
wat een pleurisweer zeg , gaan jullie maar lekker naar het veld straks :)

moegen nog een half dagje werken en dan weer weekend om vervolgens weer lekker binnen te gaan zitten ;)

wegens het weer ff een slotje op den hobby :idea:

Zo, Hier is het lekker 30 graden. met een koud biertje voor de klapkar. vanavond lekker bbquen en morgen gaan we raften(ruften). zaterdag gaan we door naar Bordeaux, en dan dinsdag avond naar huis toe en hopelijk woensdag ochtent me weer te melden bij het thuisfront, en als verveling vrijdag naar duitsland toe om vliegtuigjes te kieken en worst te eten en pintjes zuipen.

groetjes uit La Rotja in Frankrijk.

veel plezier nijsie ! blijf nog maar ff weg , echt bagger hier , voortdurende wind en regen tot maandag , woensdag pas droger .

*ook een pintje pakt en in da relax modus gaat * :p

Laatst bewerkt:
Gaat je hekscopter al de goede kant op ???

Is nog niet klaar. Heb net een nieuw onderstel gemaakt. Deze moet ik er nog onder bouwen. Nu druk bezig geweest met de Raptor 50. Deze is nu Flybarless geworden. Moest nog even wat dingen uitzoeken in het Vstabi vbar systeem. Veel gevonden op internet. Moet zeggen dat de handleiding minimaal is. Nu staat alles goed ingesteld. Alleen wil ik de motor nog een keer opnieuw afstellen zonder governor. Al met al weer een aardig klusje.

Gezien het weer hoop ik morgen einde van de dag even op het veld te staan. Zaterdag zal denk ik niet veel worden met de FPV meeting.
Zondag naar zandvoort. Ga met Bryan naar de RTL GP.
Lekker met de trein.

Morgen laatste daggie werken. Daarna 3 weken vrij :thumbsup:

Ik mag vanaf maandag gelukkig weer werken :banana:

ik moet zeggen , vandaag heerlijk gewerkt , de hele dag wezen latexen , maar val wel gelijk terug in gaarheid ;) , net een uur geslapen op de bank ,en nu weer fit met een bakkie pleur erbij :morning:

dus volgende zomervakantie weer 2x naar de club ;)

tot dan , want daartussenin zal het wel waaien en regenen :idea:

hallo mannen hier een groed uit het zonnige FR:D dan wel uit het zuiden de plaats DIE mooi hier geen wind geen regen en veel zon , nu heb ik begreepen dat jullie K.T. :lol: weer hebben nou dat vind ik jammer voor jullie. zelf veel probleemen gehad horen jullie nog wel, als ik over twee weken naar huis ga hoop ik de zon mee te nemen en de wind hier in FR te laten.
@ LMR kijk in het lagerboek die in de kast ligt in de pub ik kan ze voor je bestellen en zelf verdien ik er niets op :p

Morgen prima vliegweer...

wissenweertje.jpg

Morgen prima vliegweer...

wissenweertje.jpg

NOU NOU , PRIMA ? ,misschien het beste weer van het ergste weer , dat dan weer wel ;)
maar het blijft armoede ,en een vies nat veld !

ikke niet vliegen , ik wil alleen nog met mijn grotere vliegers uitrukken , dan moet er wel iemand zijn die kan voorvliegen ,en je raad het nooit .... die zijn er niet !!! die werken of zijn in frankrijk ;)
dus nee , laat maar .

misschien zondag , maar ik vrees nattigheid :)

spikkel ; leuk speeltje idd !!

Goedemorgen ;)

@Pieter Bas:

Fijn fimpje als s'morgens om 05.30 uur gaat kijken! :rolling:
Lekker hoor, op je nuchter maag...
13.gif

Je leert er wel van dat je flink moet oppassen met heli's en vliegtuigen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back