Nou, mooi kudt. Kan junkie weer niet vliegen omdat Erik3D er niet is. :rolling:
snap je nou waarom ik een beetje gek word van die hobby , het is komkommertijd en altijd pleurisweer , dus de vliegkansen voor junkie zijn nihil .
ik kan gerust gaan vliegen met de xtra , alleen wil er even een pro bij hebben indien het landen niet lukt , wel een fijn idee :idea:
en ja , ik klaag de laatste tijd , dit omdat ik ontevreden ben over mijn levensstijl en mijn verslavingen zoals roken ,drinken (al zijn het maar een paar pintjes per dag ) , teveel eten ,en dus vooral die verkeerde tussendoortjes .
dus niet lekker in je vel zitten , dikker worden enz .
patronen doorbreken is best lastig ,maar ik zal binnenkort radicaal om moeten , want dit zuigt .
ben niet heel ongelukkig ,maar heb eigenlijk ook geen levenslust , dus een soort van afgevlakt . dus ook minder fut om iets leuks te ondernemen .
uiteraard heeft de dood van mijn pa en de nasleep hier mee te maken .
was gewoon een zeer verrot pleurisjaar voor me !
vroeger kon ik als uitlaatklep nog wel eens vliegen , maar dit lijkt de laatste tijd onmogelijk door het weer /wind /regen/en lage veldbezetting .
dus opzoek naar een gezonde uitlaatklep , dwz sporten/ zwemmen /tha gym , maar dan kom ik weer terug op patronen/gewoontes doorbreken,eenmaal doorbroken zal het wel goed aan voelen , nu de stap nog zetten .
En na een dag schilderen sta ik ook niet bepaald te springen om actief te gaan lope lege zijn
bovengenoemd dus de reden dat ik zo'n zeiksnor ben
Maar ik werk eraan , en junkie gaat en moet om .