Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Door deze fantastische zomer ga je zo langzamerhand
animal-smiley-040.gif
door de tuin heen zien dansen...:nosmile:

die zag ik al een tijdje rond dansen :)

Als het om rond 14:00 nog droog is ben ik er ook

ik weet het nog niet krissie, ik begin er echt moedeloos van te worden .

ligt eraan of ragger / eric3D nog gaan vliegen .

rond 13;00u zal het een uurtje regenen denk ik , als je de radar bekijkt .

morgen ook weer regen , pffffff :(

zit er aan te denken maar te stoppen met die hobby , ik erger me meer dan dat ik er van geniet .

iemand nog interesse in de xtra ( 192 span ) de extra (212 span ) en de cap 21 (2 M span ) ,de somethin extra en de madness en de mustang ?

zijn allemaal te koop !!

maar is een andere weg inslaan . ( wat ik al een beetje aangaf )

zit er aan te denken maar te stoppen met die hobby , ik erger me meer dan dat ik er van geniet .

iemand nog interesse in de xtra ( 192 span ) de extra (212 span ) en de cap 21 (2 M span ) ,de somethin extra en de madness en de mustang ?

zijn allemaal te koop !!

maar is een andere weg inslaan . ( wat ik al een beetje aangaf )

Hier in Wormer anders SPAT zuiver weer hoor :-) :-) ;-)

@Junkie:

Niet doen.

Ik heb de hoop dat we straks in september/oktober nog wel een hitte golf krijgen of in ieder geval wat mooier weer als deze herfstperiode.;)

Stelletje zeikwijven. Ga lekker op het Viva forum klagen en niet meer hier. Nu weten we het wel. :bye:

Vanaf maandag prima vliegweer. Kwestie van je vakantie goed plannen. :yes:

Dit is het antwoord van Martino Lopez ;)

Mijn bus is ook weer heel en wordt straks thuisgebracht . :worship: :banana:
Ik breng Peter = vriend & automonteur dan naar huis terug.

Twinstar II ook maar ff mee en hoop dan op tijd op das field te zijn. ;)

sleur/ kris:

Gisteravond nog ontdekt dat de boomstruts niet goed verlijmd zijn geweest. Dit kan een oorzaak zijn van de trillingen, maar ook en gevolg. Echter, toen ik ze ging herlijmen kwam ik erachter dat decarbon staafjes NOOIT geheel in de aluminium linkjes gelijmd zijn geweest. Dit omdat ik de tailboombrace waar ze aanvast geschroeft zitten naar voren geschoven moest worden omde schroefgaatjes in lijn te krijgen.

sleur/ kris:

Gisteravond nog ontdekt dat de boomstruts niet goed verlijmd zijn geweest. Dit kan een oorzaak zijn van de trillingen, maar ook en gevolg. Echter, toen ik ze ging herlijmen kwam ik erachter dat decarbon staafjes NOOIT geheel in de aluminium linkjes gelijmd zijn geweest. Dit omdat ik de tailboombrace waar ze aanvast geschroeft zitten naar voren geschoven moest worden omde schroefgaatjes in lijn te krijgen.
Geeft niets, komt door het klote weer (zeggen ze). ;)

Ondertussen...

Plak ik wat verder aan de Nemo. 8O Toch maar besloten deze als eerste FPV-vlieger op te tuigen. Beetje bescherming voor de elektronica kan geen kwaad. En het spaart weer 150 eypo uit voor een Maxi Swift met toetsers en bellen, kan ik mooi besteden aan een brilletje. :yes: ;) Nemo wordt twin-engine, de motoren die ik in eerste instantie voor de tri-copter had gepland (maar dat project is definitief geschrapt). Met twee 8x4.3" slow flyers ideaal en genoeg powerrrrrr. :D

En in de garage nog een half geplakte Mini Swift gevonden. Daar nog wat koolstof latjes in plakken, snelle paintjob, zwarte 2205 op kleven, wat LED-strips en klaar. :D

Heerlijk, zo'n regenbui in het weekend. Schiet het bouwen lekker op. :yes: Maandag lekker vliegen in alle rust. :thumbsup:

We vliegennnnn !

Eindelijk met de xtra gevlogen!

Lichte miezer maar we vliegen gewoon door :p

Grtz van junk,krissie en eric3d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back