Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, mijn auto ook weer terug van de garage met de vliegende vogel ;)

Eerlijk is eerlijk, alles is zeer keurig afgehandeld. Nieuwe voorveren onder garantie (eentje gebroken :confused:), uitgelijnd en een betaalbare kleine beurt.

Gelukkig een veer, dempers vallen niet onder garantie :rolleyes:

(2e hands met 24 maanden garantie)

Gaat zender laden en bedenken welk kistje er mee mag morgen...

Wacht nog steeds op HK dus de keuze is beperkt :p

Hoezo rot weer? 22 graden, amper bewolking en bijna geen bevolking. :mrgreen:

wissenstrand.jpg

zo , ook weer terug van cees rijkhoff store
het laatste setje membraamset gekocht voor de walbro :p

daarna op visite geweest bij lynx ,taart mee , hij zorgt immers altijd voor lekkere koffie ;)

paar dikke props gekocht voor de cap ,en nog wat zooi .

dus ik concentreer me nog even op de cap , zit nog genoeg werk aan , hopelijk werkt alles straks naar behoren en kan hij morgen voor da maiden ,daarna maar ff naar de club .

volgend weekend rustig voor de Extra gaan .

*druk knutselen gaat en de zon negeert :) *

nou jongens ,ik weet het echt niet meer !

het blok v/d de cap wil echt niet , hij doet nog steeds hetzelfde als voorheen , te wweinig benzine , als ik mijn vinger voor de inlaat hou komt hij wel op toeren .

stationair loopt hij wel mooi .

veranderd :

prop ; 20x8

nieuwe revisie set walbro incl vlotternaald

nieuwe bougie

5V op de ontsteking

ook zonder uitlaat geprobeerd , niets help :confused:

maar ander blokje zoeken :idea:

@ junkie ,blokje is prima,het zit in de carburateur,kan best dat er ergens in een kanaaltje nog wat aangekoekte vuiligheid zit,blaas alles een goed door bij voorkeur met een compressor kijk dan wel uit dat er geen filters en andere zaken uitblazen tenzij je die ook nieuw hebt.

Gooeehhhdddddd, Hobbyshitty begint bij mij kriebels te geven, de doosdie inmiddels al weer enkele tijd geleden is verstuurd, is leeg aangetroffen bij de DPD ....

Grumble de grumble ....

Wanneer gaat ik mn accutjes nou eens krijgen, kunnen we synchroon vliegen ....

het blok v/d de cap wil echt niet , hij doet nog steeds hetzelfde als voorheen , te wweinig benzine , als ik mijn vinger voor de inlaat hou komt hij wel op toeren .

stationair loopt hij wel mooi .

veranderd :

prop ; 20x8

nieuwe revisie set walbro incl vlotternaald

nieuwe bougie

5V op de ontsteking

ook zonder uitlaat geprobeerd , niets help :confused:

maar ander blokje zoeken :idea:

heb er nog eens ff over zitten nadenken
maar ik de toch wel dat jou uitlaat teveel tegendruk geeft.
daardoor zuigt de motor ook niet meer aan.
vandaar ook dat je de hoofd sproeier ook max kan opendraaien.

m,vg marcel

Effe één keer verkeerd aanslaan en het los gekomen vingertopje op de carburateur plakken. ;) :mrgreen:

Zo, strand is niet mijn ding maar de schone zus met dochter ging dus de sleursels wilden ook. :? Bij aankomst was het lekker rustig, later een stuk drukker. Lekker zandkastelen gebouwd en visjes gevangen (moest eerst een schepnet kopen natuurlijk :(). Ongemerkt weer lekker gegratineerd. :oops:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back