Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet of Siggery alweer in het land der levenden is.. Maare:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niet of Siggery alweer in het land der levenden is.. Maare:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

ik denk dat hij nog wel een week in grieksland rondhangt op das strand ;)
ben benieuwd hoeveel belasting er over siggy's inleg aldaar word betaald , heel weinig denk ?

en alweer klaar , zo ook weer gehad :pim:

*poging tot slapen doen gaat *

Lol, wat een konijn ben je ook he ;)

@ Sleur. Phil heb wel een motor voor me met een 5mm. as maar ik ken het KV. getal niet van de motor. Heb jij een slim plannetje om daar achter te komen? OP internet niet te vinden.

ik denk dat hij nog wel een week in grieksland rondhangt op das strand ;)

Nu je over griekenland spreek, er loopt daar een griekse Bruce Dickinson rond luisterend naar de naam Brucilisis Dickinsonoupoulus en hij doet Maidens Fear of the dark na....

Stevo

@ sleur

Burp is wakker geworden in mijn draadje over de boot, ik denk niet dat ie jullie grappen zo plezant vond.....

Stevo

Ik zou voor de Throttle jockey Pro gaan. Daar hebben we de beste ervaring mee. Is ook redelijk makkelijk in te stellen.

Ik ga mijn Futaba GV-1 ook te koop zetten. Heb alleen de sensor er niet bij. Die zit nog op mijn eigen heli. Heb nu de Vbar een up-date gegeven naar de 5.1 pro versie. Daar zit de governer in. Deze hebik reeds getest en werkt prima. De GV-1 kon dus van mijn heli af.

Toch best een machtig mooi apparaat die Vstabi Vbar.

hey lees nu pas dit berichttje
helaas heb ik de trottle yockey al betaald anders had ik intressen in je govenor
maar goed hoop dat hij voor zaterdag binnen is dan kan hij van t weekend de lucht in

op mijn xtra zit een 120 4T 20 cc dus , maar het vermogen is voor de leuk net tekort .
als ik er een 20cc nitro 2T op zet heb ik genoeg power , toch ?

of zou jij voor een 26cc gaan .?

en een 20cc benzine motor kan ook kwa gewicht , maar dan heb ik kwa power niet genoeg

dus dan een 26cc benzine , maar die lijkt me te zwaar .

Junkie,

Als je meer vermogen wil en kiest voor een 2T dan heb je voor die kist een 26CC nodig. Geen 20cc 2T. Die heeft te kort.

ja , eric 3D vliegt hem ook met 26 cc nitro 2T

nu zit er bij mij een 20cc saito 4T nitro blok op , dat gaat opzich wel ,maar hij heeft al moeite met een langdurige looping , dat trekt hij net niet , ook blijft hij niet verticaal stijgen , wel een stuk ,maar daarna flikkert hij uit de lucht .

huidige saitoblok heeft 2.2 pk , als ik een 20cc 2T nitro blok plaats heeft hij 3.1 pk ,en zuipt hij ook wat minder dan een 26cc .

dus het zou moeten volstaan .

wat rob nog wel heeft liggen is een 30cc nitro2T blok , dat heeft zeker genoeg power .

tja , keuzes :-? ;)
20cc 4T vervangen voor een 20CC 2T methanol is geen goede keuze, de 20 methanol 2T is te klein.
De huidige 4T heeft een heel ander koppel en prop, daardoor vliegt hij redelijk.

30cc 2-takt is te groot en te zwaar, waarschijnlijk een super tiger? advies niet doen, en zoals jasper al zei: 26 CC 2T methanol!
(als je die toch koopt, neem meteen ff wat extra brandstof mee, dat lust ie nl wel..) :-?

goedemorgen trouwens..
vliegen zal wel weinig worden volgens ons bekende weerinstituut...:-? :(

20cc 4T vervangen voor een 20CC 2T methanol is geen goede keuze, de 20 methanol 2T is te klein.
De huidige 4T heeft een heel ander koppel en prop, daardoor vliegt hij redelijk.

30cc 2-takt is te groot en te zwaar, waarschijnlijk een super tiger? advies niet doen, en zoals jasper al zei: 26 CC 2T methanol!
(als je die toch koopt, neem meteen ff wat extra brandstof mee, dat lust ie nl wel..) :-?

goedemorgen trouwens..
vliegen zal wel weinig worden volgens ons bekende weerinstituut...:-? :(

lol , ja lekker weertje op komst :eek: check radar !!, gaat donderen :cool:

oke , thanx for advies , ik laat deze brommer wel lekker zitten op de xtra

wat vind jij trouwens van een saito 26cc ? of is die weer te zwaar kwa gewicht ?

wat vind jij trouwens van een saito 26cc ? of is die weer te zwaar kwa gewicht ?

Dat valt wel mee, ff zonder de specs te bekijken, ik dacht dat de 150 een opgeboorde 120 is, dus zelfde carter en afmetingen... (zal dat zo ff bekijken.)
Hij zal iets sterker zijn, maar verwacht geen wonderen....

Dat valt wel mee, ff zonder de specs te bekijken, ik dacht dat de 150 een opgeboorde 120 is, dus zelfde carter en afmetingen... (zal dat zo ff bekijken.)
Hij zal iets sterker zijn, maar verwacht geen wonderen....

een 150 motor heeft geen zin denk ik , scheelt maar 0,3 pk :-?

Specifications

laat deze motor wel zitten .

welke prop is beter denk jij ? ik heb nu een 16x6 erop ,of is de 15x8 beter ?

@kobus: Veel plezier op de Velserweg. Ik zag je gereedschap al klaar staan. ;)

Net als jij heb ik vier weken vakantie , dus deze week nog thuis , paar keer met Elles naar het ziekenhuis en voor de rest beetje bankhangen en proberen de baja in te rijden , heb daar weeeeeeeeeken geleden een nieuwe cilinder , nieuwe veer , nieuwe keerringen en lagers in gefrut , heeft al wel een keer gelopen (5 min.) ;) moet alleen nog ff zin vinden om de baja en zender in de bus te gooien en op het industrie gebied in Zwaag in te rijden op een avond (kan perfect bij de lidl ,mooi groot plak asfalt) oh ja en een beetje speuren naar een 1:1 auto , want eind van het jaar is het prive rijden met de bus over :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back