Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ronald, had jij al wat van Ron vernomen? Neem jij contact met hem op?

Ik heb hem even een verse PB gestuurd, nu even
images

Waar was je nou man...... ????

volgende keer mee ?? Big Scale 4stroke !

joh , ik ben niet zo,n groepsmens ,en event ganger , moet er niet aan denken om met een stel modelbouwers in een tent te moeten , inmiddels haat ik camperen , doe het niet snel meer ,over 3 jaar misschien weer een keer , maar dat doe ik dan voor maris ;)

Ja, da's 2x teveel. ;) Moet-ie een nog grotere vlieger kopen. :? :hammer:

ik denk dat hij meer de info bedoeld voor het niet starten van de motor in het verleden , staat een hoop info in over aspen en vanalles en nog wat ;)

*ondertussen zelf een OSD gaat bouwen* 8O

@junkie: <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

ga hem niet kopen ,maar de info net gelezen ,( 9 paginas ) en is wel wijs ;)

zo ,weer lekker gewerkt met da collega's , wel veel regen gehad , maar de achterzijde v/h pand heeft allemaal balkonnetjes , dus toch droog te werken .

wel drukkend vochtig,plakkend klimaat de laatste dagen :-? , maar het begint te wennen ;)

vrijdag/zaterdag pleurisweer , zondag schijnt het wel vliegbaar te zijn , dan wil ik gaarne de Xtra 330 maidenen !

Laatst bewerkt door een moderator:
corby ! hier !! <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

ben jij dol op , ik heb nog wel een bijna nieuwe 10cc voor je liggen voor een net prijsje ;)

of je moet wachten tot ik mijn cap zat ben :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Gevalletje foto, anders niet gebeurd..

304438_269008403110946_100000053647752_1170640_2733877_n.jpg

Een DX7 (helie uitvoering, maar al achter dat je die prima voor vliegers kunt gebruiken ook)

met een bundeltje RX's:

3X AR7000
1x AR6300
1x AR6100
1x AR500

Ben nu voorlopig wel voorzien van de nodige ontvangers en een extra zendertje.. (is daar ook speciale software voor in te laden, dat het een vliegtuig zender is standaard?)

De DX7 in Aero-uitvoering ga je niet vinden. :nooo: Van alle zenders die ik in de loop der jaren voorbij het zien komen, was er eentje maar een Aero-uitvoering. De rest is allemaal de Heli-uitvoering. Heeft te maken met de plaats van sommige schakelaars en dat een standaard model een Heli is en geen Acro. Op het menu van de flaps na (die kun je bij de Aero ook via een grafiek instellen) is alles identiek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back