Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh en nog een foto, anders niet gebeurd...

De oude something extra van Jasper:

296238_269015629776890_100000053647752_1170670_3414913_n.jpg

*even 50cc blok uit Yak slopen = zo goed als verkocht*

's Morgens, ik denk vanmiddag al lekker vliegen. Heb immers nog steeds vakantie. :yes: :p ;) Tot die tijd even pielen met de doe-het-zelf OSD. :pc:

Uhh, misschien werken :rolleyes:, uiteraard kunnen we niet allemaal thuis gaan zitten.., de (huis)economie moet ook draaien he. ;-)

precies , weer lekker werken , klinkt gek ,maar heb er weer lol in , leuk amsterdams pand schilderen , veel vertier in de buurt ,helemaal goed dus ;)

lekker weer op de motor gegaan , al zijn de parkeer kosten in oud-zuid maar 14 euro ipv 35 E in het centrum :)

morgen weer veel regen , ik hoop niet in a-dam , anders weer verder met het schuilwerk .

vntm , en vreet en zuipen jullie je maar weer helemaal rond in de drossel ;)

Vinni !!!

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Had t gezien er is er 1 verkocht en die ligt binnenkort in mn brievenbus
Ook de magneetjes zijn binnen
Maar bedankt voor de tip
Nu sparen gaat voor align ds 610 servos en spartan giro

Laatst bewerkt door een moderator:
Komt goed, iemand moet de economie draaiend houden... :mrgreen: ;)

dat niet alleen , na 3 weken OP het gezin gezetten te hebben , is werken best een vrijheids gevoel :p
En anders roest ik vast , ik ben iemand die moet bewegen ( iets met adhd) ;)

*zo , nu lekker een kouwe zuipen , ehh ,de 2e dat is :celebrate:*

snap je nou nog niet dat ik niet gaar word van werken , maar van die lekkere groene flesjes na het werk :worship:

ik heb helemaal geen vliegdrang , hoe komt dat ?

kan ik mij eindelijk aansluiten bij de ronald en eric 3D achtigen , die af en toe is fladderen ;)

zondag hoop ik wel eens een keer met de Extra te vliegen , zou wel eens tijd worden , heb dat ding al maanden staan hier .

maar hopen dat het een keertje droog is in het weekend :fadein:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back