Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo hey, ook weer thuus. Vanavond heerlijk gevlogen met Tito. Zijn 500 vliegt ook als een tiet ;) Eerst 2 accu's met zijn 500 leeg ge-3déd, en toen met mijn eigen heli, met de nieuwe edge blades een paar accu's. Ik weet niet wat er loos was vanavond, maar ik heb piro-flips gedaan, behoorlijk laag, en hele gave aileron tic tocs heel laag en strak. Ook nog een complete cirkel inverted gevlogen. Wat is dat heli-vliegen toch kicken man!

Hey PB,

Klinkt goed.

Die van mijn vandaag ook even getest. Best lekker hoor :D LOL

Laatst bewerkt door een moderator:
NIET ACHTER DE HEKKEN VLIEGEN !!!!

m1ezu0la36l0_700.jpg

Goedemorgen allemaal,

Wordt een mooi daggie vandaag. Hangt hier in 0251 wel een beetje mist.
Zal wel van de feestweek in Heemskerk zijn :lol:

Hopelijk een beetje op tijd terug van de voetbal. 10:30 spelen in Heerhugowaard.

Ohhh ja, gisteravond de Raptor ook een restyle gegeven. Hij is inderdaad een stukkie knapper geworden.
Gelijk de heli even uit elkaar gehad om het rateltje van de startpen op te lossen. Die bleek een beetje speling te hebben.. Alles weer in orde voor vandaag

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Laatst bewerkt:
Ohhh ja, gisteravond de Raptor ook een restyle gegeven. Hij is inderdaad een stukkie knapper geworden.

nu jij nog jasper :lol: , heb je ook geen last meer van die steekvliegen ;)

vergeet je generator niet , hebben we straks allemaal een vers bakkie pleur
de enige echte kiporkoffie :D

spatzuiver weertje idd , weinig wind /veel zon , hoe is het toch mogelijk ? :banana:

eric 3D ; ik hoop er ook rond 14;00 u te zijn , doe mijn best , eerst ff een lijst verplichtingen afwerken , daarom ben ik lekker vroeg op ;)

greetzzzzz

goeie morgen
hoop ook vandaag effe tevliegen
om 10 uur komt er iemand langs met een trex 600 ruilen voor de 2,2m yak
dan moet ik nog naar Q voor brandstof voor de raptor
maar moet om 3 uur weer thuis zijn want mn vrouwtje heeft vandaag haar vrijgezellen feest
durk druk druk
en morgen weer regen dus moet alles vandaag
wat een stres bij een vlieger tijdens mooi weer

goeie morgen
hoop ook vandaag effe tevliegen
om 10 uur komt er iemand langs met een trex 600 ruilen voor de 2,2m yak
dan moet ik nog naar Q voor brandstof voor de raptor
maar moet om 3 uur weer thuis zijn want mn vrouwtje heeft vandaag haar vrijgezellen feest
durk druk druk
en morgen weer regen dus moet alles vandaag
wat een stres bij een vlieger tijdens mooi weer

lol , jij hebt altijd wat op mooie vliegdagen :???: ;)

je mag van mij wel wat helimix van Q lenen hoor , is wel 15 % , scheelt je weer een ritje ;)

lol , jij hebt altijd wat op mooie vliegdagen :???: ;)

je mag van mij wel wat helimix van Q lenen hoor , is wel 15 % , scheelt je weer een ritje ;)

jep t is niet tegeloven maar ook een verjaardag vandaag maar die skip ik ze kunnen me wat
als ik t niet meer red wil ik wel een paar tankjes lenen 15% is goed
maar hoe laat ben je ong op t veld want moet om 3 uur thuis zijn

jep t is niet tegeloven maar ook een verjaardag vandaag maar die skip ik ze kunnen me wat
als ik t niet meer red wil ik wel een paar tankjes lenen 15% is goed
maar hoe laat ben je ong op t veld want moet om 3 uur thuis zijn

ook nog een vergaardag , jij hebt zeker veel vrienden dat je elk weekend vergaardag hebt ;)

ik kan nog niet precies zeggen wanneer ik er ben , heb zelf ook nog een lijstje af te wwerken , en moet nog ff inkopen doen voor zondag en het werk maandag .

ik hoop rond 13;30 op het veld te zijn .

je mag het ook afhalen in 075 , zet ik 2.5 liter voor je klaar

Ikke ook geen vliegen vandaag, ik heb vandaag een kraamfeest in Laren. Duurt de hele middag dus helaas niet naar het veld.
Morgen Ruben z'n vergaardag dus wederom geen vliegen... dinsdagavond dan maar weer :yes:

@ Freijn: Lig je al te slapen?

ook nog een vergaardag , jij hebt zeker veel vrienden dat je elk weekend vergaardag hebt ;)

ik kan nog niet precies zeggen wanneer ik er ben , heb zelf ook nog een lijstje af te wwerken , en moet nog ff inkopen doen voor zondag en het werk maandag .

ik hoop rond 13;30 op het veld te zijn .

je mag het ook afhalen in 075 , zet ik 2.5 liter voor je klaar

we hebben idd veel vrienden /kennisen/vriendjes van de kinderen
wordt er niet goed van
kijk wel effe maar bij jou langs rijden is denk net zover als naar q rijden vanaf hier
maar goed hoop dat t allemaal opschiet wil vliegen

Ikke ook geen vliegen vandaag, ik heb vandaag een kraamfeest in Laren. Duurt de hele middag dus helaas niet naar het veld.
Morgen Ruben z'n vergaardag dus wederom geen vliegen... dinsdagavond dan maar weer :yes:

@ Freijn: Lig je al te slapen?

frank is zn fpv gear aan t controleren want hij zag die brug helemaal niet aankomen:D

Goedemorgen!!!

Zo, wat een lekker weertje zeg.. Pff.. Je zal een uurtje in de auto moeten zitten om op t veld te komen.. (ff zien waar controle plaatsvindt)

Nu auto inladen, broodje en een kop koffie achterover mikken en dan naar het veld toe..

Tot straks!

Het is toch haar vrijgezellen feestje? niet het jouwe :P

Goedemorgen!!!

Zo, wat een lekker weertje zeg.. Pff.. Je zal een uurtje in de auto moeten zitten om op t veld te komen.. (ff zien waar controle plaatsvindt)

Nu auto inladen, broodje en een kop koffie achterover mikken en dan naar het veld toe..

Tot straks!

Het is toch haar vrijgezellen feestje? niet het jouwe :P

ja maar heb nog 2 van die gasten hier rondlopen die niet alleen kunnen zijn
maar kom zo snel mogelijk naar t veld

Mogguh allemaal.

Even heerlijk uitgeslapen :-) Geen vergaardagen en kraamdagen maar wederom een fijn dagje veld voor the Siggyman ;-)

FF een broodje eten,inladen en gaan.

Hey Gorby! !!!

Are you dead man?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back