Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Junkie

Heb op mijn Yak ook gewoon trim op beide hoogte servo's staan hoor..
( remember toen alle piloten op het veld het geprobeert hadden en het niet wilde lukken vorig jaar?)
Ja je weet het vast nog wel , want de Speculem mannen hadden het hoogste woord.

Het kan ! alleen kan ik je NU niet vertellen hoe.... Zendertje ligt een 10 uur vliegen hiervandaan.. :-(

ik heb ook nog een 7 liggen, ik zal zo eens kijken..(ik heb me nog nooit in deze zender/software verdiept..)
het lijkt me zeer onwaarschijlijk dat ie het niet kan....

voor de servo's over de ontvanger, hmm, daar zij de meningen over verdeeld, ligt aan het type servo en max. stroom opname, en hoe je er mee vliegt!
ik zal zo es ff kijken.

de 7 kan het niet , iets met dual .. schijnt een ouderwetse zender te zijn .. nu al ..
Q had het gecheckt , en het schijnt niet te kunnen , wel kan je de 2 hoogte roeren mixen en dat werkt prima , maar trimmen doet maar 1 kanaal .

verder werkt mijn failsave wel op de originele ontvanger , tov de kloon .

weer een probleempje dus

p.s.

Was hier aan het rondrijden en kwamen delta wings tegen, Gaaf !!! Plots zien we ( Patrick en ik ) een rode vlieger ehh vogel.. ehh Radio grafische vogel voorbij komen.
De man is razend enthousiast over RC vliegen met vogels. Blue Falcon ( ook FPV piloot) is de man hiervoor... Efin filmpje anders is het niet gebeurt..

28me0i8.jpg

2vkn70x.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand nog op zoek naar een leuk trainertoestelletje?

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
@Junkie

( remember toen alle piloten op het veld het geprobeert hadden en het niet wilde lukken vorig jaar?)
Ja je weet het vast nog wel , want de Speculem mannen hadden het hoogste woord.

Het kan ! alleen kan ik je NU niet vertellen hoe.... Zendertje ligt een 10 uur vliegen hiervandaan.. :-(

mooi !! dan wacht ik op je , en ga weer vliegen als die zender ingeregeld is ;)

ik ben het geld naar die hobby smijten helemaal zat , wil nu gewoon alleen nog vliegen .

heb jij ook de t7c dan ?

wij bedoelen dus het uitrimmen v/h toestel terwijl je vliegt , worden bij jouw dan beide hoogte roeren getrimmed ?

voor de servo's over de ontvanger, hmm, daar zij de meningen over verdeeld, ligt aan het type servo en max. stroom opname, en hoe je er mee vliegt!
ik zal zo es ff kijken.

op sommige clubs is het al verboden om meer dan 4 digitale servo's direct op je ontvanger te hebben , die kan stomweg doorbranden door de hoge stromen .
in duitsland is het al verboden bij kisten rond de 10 kilo .

tja ,van horen zeggen bij Q

ik weet het allemaal niet .

ronald : mijn T7C heeft geen dual trim op de hoogte roeren , dus het kan gewoon niet :2gunfire: dan zou ik een simprop servo reverse kastje er tussen moeten zetten en die gaat dan op 1 kanaal ,zodat je 1 servo kunt reversen , dan kan er gewoon getrimmed worden , dus het is het allemaal net niet :(
.
dat verhaal van de servo reverser is een "klut" oplossing. niet doen..
@Junkie

ben zeer benieuwd, ik heb net even gekeken in mijn T7C, maar de optie zit er niet in...
de 7 kan het niet , iets met dual .. schijnt een ouderwetse zender te zijn .. nu al ..
Q had het gecheckt , en het schijnt niet te kunnen , wel kan je de 2 hoogte roeren mixen en dat werkt prima , maar trimmen doet maar 1 kanaal .

verder werkt mijn failsave wel op de originele ontvanger , tov de kloon .

weer een probleempje dus
zou die kloon er zo wie zo uitmikken, leuk voor intertoysvliegers, maar niet voor deze jongens...

p.s.

Was hier aan het rondrijden en kwamen delta wings tegen, Gaaf !!! Plots zien we ( Patrick en ik ) een rode vlieger ehh vogel.. ehh Radio grafische vogel voorbij komen.
De man is razend enthousiast over RC vliegen met vogels. Blue Falcon ( ook FPV piloot) is de man hiervoor... Efin filmpje anders is het niet gebeurt..

28me0i8.jpg

Mooi hellinkie daar!
Wat hebben jullie allemaal gezien in de stad?
Ik vond de pier bij de Fisherman's wharf leuk, je hebt daar een speelautomatenhal met heel oude machines, die vind je vlak bij de onderzeeer.
m.v.g. Erik

dat verhaal van de servo reverser is een "klut" oplossing. niet doen..

ben zeer benieuwd, ik heb net even gekeken in mijn T7C, maar de optie zit er niet in...

zou die kloon er zo wie zo uitmikken, leuk voor intertoysvliegers, maar niet voor deze jongens...

dan vervalt de smoke , die zit op kanaal 7 , op kanaal 8 zit de voeding . dus bij een futaba 7 kanaal ontvanger ,kom ik tekort

ik vind ineens die hobby niet zo leuk meer :???:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back