PH-ILS
Forum veteraan
ja maar ik heb het bij onsin de buurt hij/zij wist wel de weg
![]()
Hier wisten ze ook de weg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ja maar ik heb het bij onsin de buurt hij/zij wist wel de weg
![]()
Nee bedankt, ik ken er nu drie waarbij alles er veel slechter op is geworden sinds de behandeling. Je hebt maar één paar ogen en die zijn mij heel veel waard. Dan maar een brilletje (al 5 jaar ondertussen). QUOTE]
Zeker weer verkloot een quote avond.Collega van mij heeft het ook laten doen: resultaat: 3 maanden niet werken (bak geld aan gemiste inkomsten dus!), 4 keer terug voor nazorg en een ander brilletje als voorheen (net iets lichter), nee dan ben je blij......mij niet gezien, vandaag ogen laten meten en een brilletje uitgezocht + lenzen besteld......Nee bedankt, ik ken er nu drie waarbij alles er veel slechter op is geworden sinds de behandeling. Je hebt maar één paar ogen en die zijn mij heel veel waard. Dan maar een brilletje (al 5 jaar ondertussen).
Dus geen Melk maar Puur? 8O :?Joop is nog steeds met choco en nu zonder M![]()
![]()
Zeker weer verkloot een quote avond.Zo is het beter.
![]()
dit was niet helemaal de bedoeling
Geeft niet, is toch verkloot een quote avond. :rolling:dit was niet helemaal de bedoeling
waar heb jij die foto vandaan ik kan hier over niks vindenEn nog een foto van de snelle bak
![]()
waar heb jij die foto vandaan ik kan hier over niks vinden
Dit gebeurt er als de FPV vlieger een beetje doorslaat
Ken jij een normale vlieger dan ?
Mogguh !!!
Wow, old skool lineairtje op 1:30. Zie ik daar een vette BLY87/88/89/90 zitten? Lijkt wel verdacht veel op een 27MHz boostertje. 8) :lol:Dit gebeurt er als de FPV vlieger een beetje doorslaat