Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ronald : ik weet ,je zit nu te zuipen in de drossel , maar als je weer helder bent :

mijn cap heeft 1 tank gelopen , kan hij verder ingevlogen worden ? ,of moet hij nog een aantal liter op de grond inlopen ?
kortom , mag hij los dit weekend ? :p

he junkie die cap was dat de blauwe kist met wat ruimte op een van je vleugel die ook kon rooken:D ja sorry hoor maar ik krijg zo veel info over div kisten dat ik wel een vergiet lijk kan niet alles onthouden:(

he junkie die cap was dat de blauwe kist met wat ruimte op een van je vleugel die ook kon rooken:D ja sorry hoor maar ik krijg zo veel info over div kisten dat ik wel een vergiet lijk kan niet alles onthouden:(

dit is de cap 21 ;)
moet nog zijn maiden krijgen .
mits hij goed vliegt wil ik er wel een smoke installatie inhebben :cool:

capfoto005.jpg

en dit is de extra 330 met smoke , die vorig weekend gemaidend is , en goed vloog gelukkig :p

extra1003.jpg

en dit is de Xtra , heerlijk rustige strak vliegende kunstvlucht kist , ook erg blij mee !

zonophetveld004.jpg

dus goed onthouden nu ;)

mooie kisten hoor ik ga het probeeren te onthouden maar hang mij er niet aan op als ik het nog eens een keer vraag:oops: ik ga mijn best doen:D en bedankt voor de uitleg.:worship:

Leuk hoor, zo'n digin00b als BartD op visite, kostte me wel weer een briefje van 1000 euro :rolling:

1000.jpg

(Gelukkig heb ik er nog een paar ........)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back