Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou heel graag willen maar mijn zoontje moet om 13:00 voetballen in Haarlem.
Tja..... maar hij staat voor jou gereed hoor
Die voetbaltijden worden steeds vervelender...![]()
Goedemoggel, ik ook weer wakker. 0.15 gaan slapen en 9.00 uur weer wakker. :???:
Ik straks ook even naar het veld, moet de CAP zien vliegenIk kom wel met de kids want vrouwlief werkt
Dus tot straks![]()
yep , iedereen word steeds drukker , meer kinderen kweken ,dus meer vergaardagen ,toernooien, enz
de smoke zie ik wel tegemoet , anders volgend weekend , en anders kom ik een keer naar waar je huis woont
ik neem alleen de cap mee , geen zin om de volvo vol te stampen , neem wel de mite mee , maar heb maar 2 lipo's om te vliegen , ze moeten nog geladen worden
siggy ; heb jij nog een bergje rhino's om leeg te vliegen ?![]()
goeie morgen
zo ook weer bij de levende
gezellig feestje gehad en wil vliegen
maar na 2 dagen zuipen weet ik niet of t verstandig is
kom wel effe langs
junkie neem je de brandstof mee?
zal ik je effe betalen
Geen Rhino's wel Turnigy's![]()
ik hoop dat ronald r er ook is.![]()
Ronalds ; hoe laat ben jij op das veld ?
Ik denk dat Ronald vandaag gaat Geo-Ketsen :rolling:![]()
![]()
![]()
Waarom heeft ik altijd pech?
Dat vind ik ook pech hebben ,gaat allemaal van de zuivere vliegtijd af.ach , jij heeft toch een goed sexleven ?
Alsof die 3 minuten, inclusief voorspel en shaggie achteraf, veel uitmaakt. Twee stoplichten tegen duurt langer. :rolling:Dat vind ik ook pech hebben ,gaat allemaal van de zuivere vliegtijd af.
Dat vind ik ook pech hebben ,gaat allemaal van de zuivere vliegtijd af.
Zo lang? 8O :? Moet je de accu's van Dr. Bibber nog opladen dan? :? :lol:btw , sex duurt 5 a 10 minuten max en veldhangen een uurtje of vijf![]()
Even wat batterijen opladen en dan ook richting veld.![]()
![]()
Zo lang? 8O :? Moet je de accu's van Dr. Bibber nog opladen dan? :? :lol:
Ach, heb ik jou ook weer eens in het echt gezien.wtf ! wat moet jij op het veld in godsnaam ?
ik weet niet eens meer hoe je eruit ziet .
vliegen voor jouw is toch door de week ,wanneer er niemand is ? :???:![]()
ikke ook om +/- 12.30 uur op vliegveld, wil zelf ook weer vliegen ik hoop dat ronald r er ook is.![]()
ff na 13.00Ronalds ; hoe laat ben jij op das veld ?
nee, gisteravond even gedaanIk denk dat Ronald vandaag gaat Geo-Ketsen :rolling:![]()
![]()
![]()