Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag even autorotatie aan het oefenen geweest.
Heeft wel een onderstel gekost. Verder een limkje kwijt, maar volgens mij verder geen schade.

Nu FF douchen en dan naar Limmen. :banana:

ik vlieg alleen eigen kisten in de grond............:D

Zit bovendien in Zuid-Italie, wel heel mooi vliegweer en omgeving hier, maar heb geen vliegers die in de koffer passen helaas.....

Ben pas 1 dag weg, maar moest 11 pagina's lezen om weer bij te zijn:confused: Tering wat kunnen jullie veel slap lullen in 1 dag????????
Ronald zal er wel zijn hoor denk ik... maakte maar een geintje :mrgreen:

Anders kan Edwin hem wel even voorvliegen :wink:

Was ff gezellie op het veld :-)

De maiden van Junkie's CAP 21 ging prima :-)

Nu een afscheidsetentje van een collega in Uitgeest.
Lekker zo in je weekend :-(

Ja, was gezellig op het veld, charter weer lekker gevlogen met dank aan Ronald R en de wind was voor mijn weer een uitdaging:yes: maar alles ging goed, alleen de landing was wat lastig voor iedereen we hadden allemaal last van grond boring :nooo: oja 1 persoon niet, ik zeg niet de naam, maar heeft een klein buikje, iets kaal, beetje grijs en vliegt eletro:D

Was ff gezellie op het veld :-)

De maiden van Junkie's CAP 21 ging prima :-)

Nu een afscheidsetentje van een collega in Uitgeest.
Lekker zo in je weekend :-(

was zekers top op ons lieve veldje !

na wat snuffelen aan de cap bleek het zwaartepunt niet lekker te liggen , wat lood van siggy ,duct tape van sleur en 2 lipo's van mezelf voorin geplakt te hebben was het goed .

de cap vloog best goed , had niet de neiging om weg te vallen , kan vrijwel stil in de lucht blijven hangen als een ez :p

stond wel een best wind ,en ook een verraderlijke wind , dus niet constant .
straks het filmpje gewoon bekijken ,en dan zie je ook de afloop :???: ;)

verder met de mite gevochten tegen de wind , blijft leuk :p

ronald/ragger ; thanx for support :banana:

phils ; thanx for filming !

gelukkig koop ik alleen kisten die deugen :D

tot straks

Zo vandaag lekker de batterijen geladen,Baja en Savage schoon gemaakt.Hier en daar wat vervangen alleen nog een nieuwe dogbone in de savage en zijn band plakken en morgen lekker knallen.Straks lekker de vuurkorf aan borreltje erbij en genieten maar.Vanmorgen verse nitro gehaald ik heb er zin an :banana:

DA MOVIE is out of da box and into youtube !

ben erg blij met da cap , blok loopt mooi en start goed , moet uiteraard nog inlopen en zal nog beter en sneller gaan lopen .
straks even lekker knutselen zodat hij helemaal perfect is .

ik zeg : morgen weer lekker vliegen , maris werkt , dus gaan met die banaan ;)

morgen indien leuk weertje met de xtra vliegen !

grtz

Laatst bewerkt door een moderator:
oja 1 persoon niet, ik zeg niet de naam, maar heeft een klein buikje, iets kaal, beetje grijs en vliegt eletro:D
Dan was ik het niet. :nooo: :rolling: Nee hoor, ik had daar ook best last van. Direct nadat de wieltjes van de Sleurphira de grond raakten, kwam de kont ook gelijk goed omhoog. Voordeel van elektro is dat je, als alles weer op de pootjes staat, gewoon weer gas kunt geven. ;)

ben erg blij met da cap , blok loopt mooi en start goed , moet uiteraard nog inlopen en zal nog beter en sneller gaan lopen .
straks even lekker knutselen zodat hij helemaal perfect is .

ik zeg : morgen weer lekker vliegen , maris werkt , dus gaan met die banaan ;)

morgen indien leuk weertje met de xtra vliegen !
Helemaal mee eens. De CAP is een goede aanschaf waar je wel plezier mee gaat hebben. :yes: Vloog snaarstrak en heel gemoedelijk. Ouderwetse degelijkheid. :D En van de landing, zat er dik in. Daarom vloog ik helemaal door tot op het hoogste stuk van het veld (achteraan bij het mais). Morgen dus weer met de CAP vliegen, die Extra is voor beginners. ;)

Nadat bijna iedereen weg was, kwam Crashs-is nog terug met opgeladen zender en vloog nog heel wat rondjes. Ik ook nog stiekem een batterijtje geleegd. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back