Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn dat van die 12V 7Ah accu's? Hoeveel wil je er hebben? Heb ze eventueel ook van 12V 12Ah. Kosten een pintje per stuk. :D

He Sleur, als je nog zo'n accu over hebt wil ik daar wel een pintje aan spenderen (of meer) ;)

Weer terug uit Monza, maandagavond alweer. Was erg leuk, mooi weer en lekker te vreten en te drinken.

2.5km red ik niet met mijn dx8.. hehe.

Ik ben nog aan het twijfelen, welke HT module ik moet kopen... D'r staat er een op HK (X-1000), alleen deze heeft (afaik) geen aansturing voor een Spektrum zender....
Bij Flutaba kun je doorlussen op de externe poort. Bij JR/Spektrum niet. Wel kun je op de trainerpoort (waar je sim ook op gaat) een aansluitng maken en een kanaal als trainee kanaal toewijzen. Vaak kan dat allen op de eerste 4 kanalen. Je moet dan bijvoorbeeld de oorspronkelijke rudder mixen op een ander kanaal en daar je rudder op zetten. Via de traineraansluiting bestuur je dan het rudderkanaal en dus je tracking.

He Sleur, als je nog zo'n accu over hebt wil ik daar wel een pintje aan spenderen (of meer) ;)
Okidoki, ik ga weer even verzamelen. Ik heb er nog wel 4 van 6V/9Ah liggen. De 12V's zullen komende week wel weer binnen komen. Er staan al wat vervangacties gepland. :yes: Ik hou je op de hoogte.

@Sleur,

Hoe laat ben je thuis? Moet Bryan om 17:00 van de voetbal halen.
Misschien FF langs jou rijden na 17:20 om het Arduino boardje op te halen.
WM+ al kunnen scoren. Nu alleen het script aanpassen. Na het
compilen kwam ik op 17,5 K. Dus er moet wat uit. Kreeg dat alleen nog niet voor elkaar. Als ik er wat uit haal geeft hij een foutmelding tijdens het compilen. FF door zoeken dus.

Ik hoor het wel.

Okidoki, ik ga weer even verzamelen. Ik heb er nog wel 4 van 6V/9Ah liggen. De 12V's zullen komende week wel weer binnen komen. Er staan al wat vervangacties gepland. :yes: Ik hou je op de hoogte.

Sleur

12v 12Ah ben ik ook zeer in geïnteresseerd !!

wil je er aub voor mij ook 1 verzamelen? Dan verzamel ik een pintje(s) :-)
( of een drop off naar je huis, na de pintjes :-) )

@ Sleur: ikke ook graag één hebben voor de F3P... hoef ik de grote accu niet meer mee te slepen :banana:
Uiteraard zorg ik voor de :celebrate:

Koop dan ook knap spul :mrgreen:

:confused: browser :confused: Is gewoon windows hoor :teacher:
Nou, ik kan me helegaar leip drukken op die toetscombinatie (op mijn noodbook) maar het scherm blijft gewoon zoals het is. Zal wel zo'n hacky-cracky Windows zijn. :yes: In ieder geval niet in de OLP/VLK versie. :nooo:

Overigens wel weer als je de nVidia driver hebt geïnstalleerd als je de bijbehorende videokaart hebt. Dat dan weer wel. Alleen heb ik een ATI kaart. :p

@ Sleur: ikke ook graag één hebben voor de F3P... hoef ik de grote accu niet meer mee te slepen :banana:
Uiteraard zorg ik voor de :celebrate:
Okee dat is goed. Heb je voor mij ook een 12v 7A accu?
m.v.g. Erik
Ik heb ik mijn indoorkoffertje een 3S6P 12000mAh LiPo (die ook voor de Archos voor FPV gebruikt wordt/kan worden). Die weegt de helft van zo'n loden klont en bijna twee keer zoveel capaciteit. :D 8)

Ik zal even kijken wat ik over hou. Voor de verkansie had ik er een hele zooi en had niemand interesse. Dus 5 weken terug zijn er zo'n 6 of 8 stuks in de container verdwenen. 8O :?

Er staat Flaptop achter. bij mijn Windhoos 7 Prof desktop werkt het niet hoor.... :-(

En op mijn Mac zit geen windhoos toets :-)

Windows toets heb je helegaar niet nodig

En deze is niet voor de Faptop

Nou, ik kan me helegaar leip drukken op die toetscombinatie (op mijn noodbook) maar het scherm blijft gewoon zoals het is. Zal wel zo'n hacky-cracky Windows zijn. :yes: In ieder geval niet in de OLP/VLK versie. :nooo:

Overigens wel weer als je de nVidia driver hebt geïnstalleerd als je de bijbehorende videokaart hebt. Dat dan weer wel. Alleen heb ik een ATI kaart. :p

Nope is allemaal orgieneel, ik ben ook niet meer van de hacky-cracky, weet je toch :wink:

wel leuk voor corby :D <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

lekkere speedmetal kist

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back