Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
marcel is heel wild ;)

*ik heb een kutavond en ga de komende week alleen maar slapen. Ben het allemaal spuug en spuugzat.

nee , gaarheidsvirus van hard werken en half grieperig , en vervolgens niet aan de hobby kunnen vanwege herfst :???: ;)
Klinkt als weer een aanval van Junkeritus... :? ;)

@ phils: wat betekend + achter je naam ronald r en edwin heeft dat ook, :confused:is dat voor goed gedrag :D
Dat ik, ronald en edwin je vriend zijn :yes:
Oooohhhhhh, daarom staat er bij mij achter iedereen een minnetje. Ik heb geen vrienden. :mrgreen: :lol:

Vanavond met de kids wat wezen wandelen (geen gelokets maar gewoon een rondje om om wat stoom bij die aapjes af te blazen :D), daarna HOP zitten kijken 8O is een paasfilm :?) en net nog even Thor gekeken (matig verhaaltje/filmpje). Nu maar het koude bedje opzoeken, vrouwlief is te zuipen want die had vanavond de bardienst. :celebrate: Straks lekker weer trainen voor het indoor NK F3Piep vliegen. :thumbsup:

@ sleur ik weet niet of je terug gelezen heb maar heb mijn nieuwe ontvanger binnen de AR 8000 met sataliet ondanks 1 kanaal meer kleine en lijkt wel lichter:D

Laatst bewerkt:
Goedemorgen allemaal,

Lekker weertje in 0251. Nou zal bij de rest niet beter zijn, Tjonge wat een regen. Best vroeg ook, maar kon niet meer slapen. Gisteren een YAK-54 in 6mm depron onder de airbrush gelegd. Nu maar even een beetje in elkaar gaan zetten denk ik. Wordt een vliegertje voor buiten en een klein beetje binnen....hihi...:D

Goedemorgen ;)

hier in 072 ook weer :

images

De
images
zeggen: It's raining cats and dogs!

:?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back