Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo , les volvo schilderstroepvrij gemaakt ,en gezins klaar gemaakt , leer weer ff in het vet , zo ff door de wasstraat ,en dan is hij weer klaar om ons morgen richting bos/strand te vervoeren , ff lekker uitwaaien en koppie leeg wandelen .
zondag misschien ff vliegen en anders een stukje toeren op de motor met floor , ook wel aangenaam .
zondag word het te mooi weer om te vliegen , dus dat is ook niet goed :wink:

Even happen bij de Mac in Beverwijk :yes:

2011-09-23190436.jpg

Even happen bij de Mac in Beverwijk :yes:

2011-09-23190436.jpg

ja , vergiftig die kinderen maar :???:

wist je dat mac D eten niet vergaat , als er een frietje naast je auto stoel valt en je vind hem na een halfjaar weer terug is hij nog steeds te eten :???:

staat dus stijf van conserveringsmiddel , schande dat je dat aan je kinderen geeft !

maar is wel lekker hoor ;)

Pfff...stort de vaatwasser in elkaar. C3 waterlekkage?
Nu 9,5 jaar oud, wordt vml. een nieuwe.
Waterkraan dicht, stekker eruit, manjana...

ja , vergiftig die kinderen maar :???:

wist je dat mac D eten niet vergaat , als er een frietje naast je auto stoel valt en je vind hem na een halfjaar weer terug is hij nog steeds te eten :???:

staat dus stijf van conserveringsmiddel , schande dat je dat aan je kinderen geeft !

maar is wel lekker hoor ;)

I know... maar stom he, ze vinden het gewoon lekker :D

Ik zat gewoon aan de MacSalad hoor :rolleyes:

Siggy is morgen vroeg op het veld :-)

** leest : te mooi weer om te vliegen? Shame on you :-(

Wie morgen niet gaat vliegen kan beter stoppen met deze hobby :-)

U BENT GEWAARSCHUWD ! ! ! ;-)

Siggy is morgen vroeg op het veld :-)

** leest : te mooi weer om te vliegen? Shame on you :-(

Wie morgen niet gaat vliegen kan beter stoppen met deze hobby :-)

U BENT GEWAARSCHUWD ! ! ! ;-)

dan stop ik dus ;)

de hobby gaat ff op de reservebank , ik meld mij wel weer als ik happy ben .

depri rondvliegen is ook niks :)

gloeiende gloeiende heete koffie morgen niet vliegen :evil: schoonpapa het ziekenhuis in ivm hart probleemen, nu op zaterdag andere dingen te doen ivm pa .zondag maar . dan wel rond 11.00 op het veld om de uren te draaien hoop dat er dan iemand is voor mijn:(

gloeiende gloeiende heete koffie morgen niet vliegen :evil: schoonpapa het ziekenhuis in ivm hart probleemen, nu op zaterdag andere dingen te doen ivm pa .zondag maar . dan wel rond 11.00 op het veld om de uren te draaien hoop dat er dan iemand is voor mijn:(

He Joop, je hebt maar 1 schoonpa en over een jaar heb je meerdere vliegtuigen ;)

He Joop, je hebt maar 1 schoonpa en over een jaar heb je meerdere vliegtuigen ;)

ja weet ik maar ik had mijn daar op ingesteld,mooi weer uren draaien gezellig met de jongens :( maar de gezondheid van pa is belangrijker :D
en ik moet natuurlijk mijn vrouw ook bijstaan met allerrij dingen, dus je heb gelijk hoor maar zondag ben ik er wel:banana:

ja weet ik maar ik had mijn daar op ingesteld,mooi weer uren draaien gezellig met de jongens :( maar de gezondheid van pa is belangrijker :D
en ik moet natuurlijk mijn vrouw ook bijstaan met allerrij dingen, dus je heb gelijk hoor maar zondag ben ik er wel:banana:

Sterkte man :(

sterkte choco !

vliegen kan altijd nog , komen nog genoeg mooie dagen aan .

vandaag gezinsdag , en is veels te mooi weer om te vliegen , bovendien te weinig wind voor mijn bigscalers (het is ook nooit goed :???: ) ;)

dus geen spannende junkie smoke vlieg acties vandaag .

veel plezier allemaal !

sterkte choco !

vliegen kan altijd nog , komen nog genoeg mooie dagen aan .

vandaag gezinsdag , en is veels te mooi weer om te vliegen , bovendien te weinig wind voor mijn bigscalers (het is ook nooit goed :???: ) ;)

dus geen spannende junkie smoke vlieg acties vandaag .

veel plezier allemaal !

Ha! Rust op het veld.. Mooi!!!!

@Choco: Sterkte!

@Rest: Wat bou rust..... Ik probeer er vroeg te zijn straks. Nu spulletjes laden, straks inladen en dan hoppa! FF tuffen en dan vlieeeeeeeeegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back