Hallo Eric en alle ander F3K fanaten,
Zoals ik al veel eerder gesteld heb is het dringend noodzakelijk dat we zelf "de koppen bij mekaar steken"
om voor onszelf, alle DLG'rs dus, een koers uit te stippelen voor de komende jaren.
Gelukkig zijn nu meer mensen overtuigd van het nut van een dergelijke meeting, dus laten we spijkers met koppen slaan.
Loet; hoe groot is die keukentafel van jouw ???
Zoals Theo in een eerdere posting al aangaf moeten we duidelijk een eigen koers varen. We willen ons niet laten behandelen als het kleine broertje van de andere F3 klassen maar zijn duidelijk een eigen klasse met een eigen koers.
Als voorbeeld in deze de wedstrijdagenda; de invloed van de nederlandse F3B en F3J wedstrijden op de F3K kalender.
Laten we daar ons eigen standpunt en kalender bepalen. Is het belangrijker of dat een F3J wedstrijd in pak 'm beet Leeuwrden samenvalt met een geplande F3K datum of vinden de F3K vliegers het van veel meer importantie dat er rekening gehouden wordt met een andere F3K datum in pak 'm beet Delmenhorst of Kaltenkirchen........... met andere F3K wedstrijden dus.
Het is volkomen logisch dat Loet dan de F2 kalender inbrengt en ik begin over VV. Tegen Loet en tegen mezelf moet ik dan echter zeggen; leuk als je iets kan coördineren maar we hebben het hier over DLG !
Tenslotte wil ik nog wel iets anders kwijt; misschien dat er mensen zijn die zich afvragen waarom "die gast" met die duitse licentie zich zo druk maakt over het nederlandse gebeuren. Nou dat is heel simpel; ik vind dit spelletje a. veel te leuk en b. heb ik zelf de allereerste, toen was het nog HLG, wedstrijd van dit type georganiseerd, way back in de negentiger jaren.......
Jeugdherinneringen dus misschien
Arno