Vliegshow Broken Wings Willebroek

neen verkeerd verstaan hoor,

geregistreed op die site van flying giants waarover jvdo over bezig was!!!

en ik kom KIJKEN naar de show, niet vliegen...

Ja peter, klein misverstand daar... Ik wist eigelijk niet dat dit zoveel voorkwam dat er mensen naar shows gingen en dan niet vliegen:s als je op het programma staat moet je vliegen huh... En als ze niet vliegen geen bbq savonds huh :-)

@3w_flyer:
-Normaal gezien is de camping enkel voor piloten. dees jaar verblijf ik ook op de camping en zal er op letten.
-bonnetjes voor het eten (zat. & zon.) worden uitgedeelt op basis van de inschrijvings lijst. dus als je niet ingeschreven bent betaal je voor de bbq
(als piloot bedoel ik dus)

Greetz Matanza
RBW-lid

Het is zelfs zo erg dat er mensen zijn, die zich inschrijven , s'vrijdag aankomen met caravan met alleen een zender (of zelfs 2 zenders) zich inschrijven met het hele gezin+vrienden voor de BBQ (gratis) en dan s'zondags voor de show zeggen dat ze niet kunnen vliegen omdat ze een technische probleem hebben. :2gunfire:

Maar ik ga er elk jaar met veel plezier naar toe.

Kvin da eigelijk het stomste wat je kan doen :-) maar geen nood ... Ik vlieg wel in hun plaats lol :-)

Hopelijk kan ik komen... Ik heb gisteren per ongeluk de afdichting gebroken tussen de motor en de uitlaat toen ik deze eens wou afkuisen (ik had wat verlies tussen motor en uitlaat) ... dusja hopelijk geraak ik nog naar een modelbouw winkel :?

ej gaan der daar ook winkel standjes zijn?
ben aan nhet kijken voor props en dergelijke :P

greets

van extra's heb ik alleen van rc tractor pulling (die werden toegelaten omdat ze met vliegtuig en jet motoren werken) gehoord.
ze krijgen zondag een slotje of 2 (denk ik) om hun kunnen te tonen, de vliegtuigen gaan uiteraard voor.

ik veronderstel dat er wel een winkeltje zal zijn.....

Greetz Matanza

Ik denk dat ik alleen kom als wtr meegaat...
er zijn al heel wat extra's aanwezig dus heel veel tijd zulle we niet krijgen...

-Sam Pets
-Gino Budts
-Geoffrey Michiels
-Gert Jacobs
-...

In de tijd dat mijn motor opgewarmt is voor veilige 3D :-) mag ik dan weer landen :d

Jens, vorig jaar waren er acht minuten voorzien per groep/vlucht. Ook moet je in gedachten houden dat ingeschreven zijn niet automatisch betekent dat je ook in de show zult vliegen, het show-programma wordt pas op zondag gemaakt (net voor 12u).

PS ik weet niet of Gino zelfs is ingeschreven...

Ik hoop men freestyle te kunnen vliegen, ben net terug van het veld, nog wat nieuwe figuren erin gestoken :wink:

8 min is ideaal maar... daar gaan zitte om nie te vliege :-) sure !

ze hadde mij wel gevraagt op de show van de aeroscouts of ik wou komen... maar dat is nog steeds geen garantie...

gino vertelde mij vandaag dat hij kwam met de extra en mss met de wilga ook

wtr gaat normaal ook :-) dus ik kom :-)

weet er iemand wanneer de beste tijd is om te gaan, ik kan enkel om 2uur of later komen, mss vroeger, maar wie weet wanneer dat stopt? of hoelang die show duurt?

greets

als je om 2uur er bent kom je goed op tijd,
ik denk van 1uur (of 2) tot 6 uur

Greetz Matanza

Back