Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Armand zei:benvlieggraag zei:Dit is inderdaad een fabrieks motor maar andere jaren had Ron Ton mooie zelf gemaakte motoren bij zich.
Vorig jaar of dat jaar daarvoor had hij een 14 cilinder van twee maal zeven ster achter elkaar en dat maakte een fantastisch geluid. Alleen al die viertakt pluggen is al een rib uit je lijf.
Ik heb hem ook wel eens gezien met een 12 cilinder line motor.
Fijn om zoveel positieve reacties te horen over onze show, bedankt (Eric) om ons de link van dit forum toe te sturen, ik zal hem forwarden naar al onze leden. Hopelijk reageren ze massaal op dit Forum.
Ik had hier graag een beeld getoond van de zelfgemaakte 14-cilinder dubbele radiaalmotor van Ron Ton maar helaas lukt het mij niet, als iemand mij een tip kan geven hoe dat moet...
Als jullie nog meer mooie foto's willen zien kan je hier ook een kijkje nemen: http://www.pbase.com/marcvc/brokenwings
Vriendelijke groetjes
Armand
Ger Kovacs zei:Armand zei:benvlieggraag zei:Dit is inderdaad een fabrieks motor maar andere jaren had Ron Ton mooie zelf gemaakte motoren bij zich.
Vorig jaar of dat jaar daarvoor had hij een 14 cilinder van twee maal zeven ster achter elkaar en dat maakte een fantastisch geluid. Alleen al die viertakt pluggen is al een rib uit je lijf.
Ik heb hem ook wel eens gezien met een 12 cilinder line motor.
Fijn om zoveel positieve reacties te horen over onze show, bedankt (Eric) om ons de link van dit forum toe te sturen, ik zal hem forwarden naar al onze leden. Hopelijk reageren ze massaal op dit Forum.
Ik had hier graag een beeld getoond van de zelfgemaakte 14-cilinder dubbele radiaalmotor van Ron Ton maar helaas lukt het mij niet, als iemand mij een tip kan geven hoe dat moet...
Als jullie nog meer mooie foto's willen zien kan je hier ook een kijkje nemen: http://www.pbase.com/marcvc/brokenwings
Vriendelijke groetjes
Armand
Deze motor dus, hier wordt je stil van, ik wel tenminste.![]()
Groet Ger Kovacs
Wat en waar is weer zo ver op 18 september? Het is lang geleden dat ik naar een modelvliegshow ben geweest. Als dit ook een show is en niet te gek ver weg dan wil ik graag weer eens gaan kijken.Marcel zei:18 september is het weer zover![]()
Zijn er nog meer evenenmenten waar je ook normaal vliegt...
Want dan kom ik daar ook eens een kijkje nemen!