JVDO zei:ps geef ons eens wat foto's van die beruchte extra
Yes indeed :lol:
Grt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
JVDO zei:ps geef ons eens wat foto's van die beruchte extra
edge zei:Mijn mening: Als de organiserende club zich er niet druk maakt, waarom zouden andere dit dan wel doen :roll:
edge zei:Als er geen Nederlanders meer zouden komen dan hou je bijna een F3A-X wedstrijd over een daar zit het publiek ook niet op te wachten (voor hen zijn het allemaal het zelfde soort toestellen die ongeveer het zelfde doen) die zien liever 3 gekke smurfen , dan 3 extra300 in de lucht![]()
edge zei:Ik kom ga al ruim 10 jaar naar de RBW vliegshow en het is alle jaren het zelfde gez@#k over de profiterende Olanders :evil: .
Het is wel typisch dat ik dit alleen nog maar van mensen gehoord heb die NIET van de RBW zijn :? :? .
Als er geen Nederlanders meer zouden komen dan hou je bijna een F3A-X wedstrijd over een daar zit het publiek ook niet op te wachten (voor hen zijn het allemaal het zelfde soort toestellen die ongeveer het zelfde doen) die zien liever 3 gekke smurfen , dan 3 extra300 in de lucht![]()
Mijn mening: Als de organiserende club zich er niet druk maakt, waarom zouden andere dit dan wel doen :roll:
MVG
edge zei:Ik kom ga al ruim 10 jaar naar de RBW vliegshow en het is alle jaren het zelfde gez@#k over de profiterende Olanders :evil: .
Het is wel typisch dat ik dit alleen nog maar van mensen gehoord heb die NIET van de RBW zijn :? :? .
Als er geen Nederlanders meer zouden komen dan hou je bijna een F3A-X wedstrijd over een daar zit het publiek ook niet op te wachten (voor hen zijn het allemaal het zelfde soort toestellen die ongeveer het zelfde doen) die zien liever 3 gekke smurfen , dan 3 extra300 in de lucht![]()
Mijn mening: Als de organiserende club zich er niet druk maakt, waarom zouden andere dit dan wel doen :roll:
MVG
Ik vind het goed dat je een eigen mening hebt, maar ik zou het appreciëren mocht je voor jezelf spreken en niet naar de RBW leden verwijst of in hun naam spreekt. Ik raad u dan ook aan om niet als een onbekende, zelf mogelijk fictieve persoon, in het vervolg reacties te plaatsen.edge zei:Ik kom ga al ruim 10 jaar naar de RBW vliegshow en het is alle jaren het zelfde gez@#k over de profiterende Olanders :evil: .
Jij weet precies goed wat er dan op de zogenaamde F3A-X wedstrijden te zien is???? Eerst en vooral F3A-X is onbestaande in Belgie; dit noemt al jaren F3M.edge zei:Als er geen Nederlanders meer zouden komen dan hou je bijna een F3A-X wedstrijd over een daar zit het publiek ook niet op te wachten (voor hen zijn het allemaal het zelfde soort toestellen die ongeveer het zelfde doen) die zien liever 3 gekke smurfen , dan 3 extra300 in de lucht![]()
Misschien is dit probleem wel gekend en zijn er in het verleden al ingrepen gedaan om dit tegen te gaan, maar wordt dit niet aan de grote klok gehangen, wat ook niet hoeft, want dit zijn "Internal affairs"edge zei:Mijn mening: Als de organiserende club zich er niet druk maakt, waarom zouden andere dit dan wel doen :roll:
edge zei:Ik vertelde alleen mijn mening en mijn ervarig![]()
Toen ik , na een paar jaar met Piper(2,8mtr) te hebben deelgenomen en er toen uiteindelijk 3 groepen van 4 Pipers in het programma stonden heb ikvoor me zelf beslist om in de toekomst iets anders mee te nemen.
Persoonlijk snap ik niet, dat men als Gast deelneemt aan zo'n mooie ,grote, goed verzorgde show soms problemen gaat maken dat je niet alleen mag vliegen (dat wil toch iedereen), ik schat dat er vorig jaar ruim een twintig tal extra's, cap's, sukoi's etc waren en dan vinden er nog een aantal dat ze alleen moeten vliegen. Dan vind ik dat Sam en Jens dit goed opgelost hebben. 8)
@Tom, dit jaar weer jullie Spit op de show?
jetpropdlx zei:[quote="JVDO]
Kijk, soms is het gewoon te gevaarlijk om met meerdere te vliegen... zeker als je 3D wilt gaan vliegen...
Yep, Het weer is heel belangrijk; daar valt of staat de gehele show mee.edge zei:Hopelijk hebben we goed weer en wordt het weer een geslaagde show.
Inderdaad, toch nog altijd bij de top 2 of 3 in Belgie.edge zei:Alhoewel de gevoerde discusie anders laat vermoeden is het zeken één van de gezeligste en beste shows van Belgie.
Normaliter was dit voorzien dit jaar, als ik niet moet gaan werken zoals vorig jaar. Maar vorige maand echter is de motor afgeslagen in final landing wat resulteerde in een buitenlanding 15m voor het begin van de piste; met landingsgestel, -bevestiging en romp- en vleugelschade als gevolg.edge zei:@Tom, dit jaar weer jullie Spit op de show? .
autoverzicht zei:Hallo Allemaal,
Ik ben Dirk, geen RC modelbouwer, maar wel pasticbouwer en lid van het nederlandse modelbrouwforum. Vanmiddag zag ik in de modelbouwwinkel te Muizen een poster hangen van de model Air show te willebroek. Zelf ben ik geen RC man, maar heb toch wel interesse voor die vliegende kisten. Zelf is er dan ook een kans dat ik 16 sept. naar het evenement zou komen. Dit zou natuurlijk de eerste keer zijn. Ik vraag me dan ook af of deze show de moeite is, er verkoopstandjes zijn en hoe groot de omvang van dit evenement is ...aantal bezoekers....
Ik hoop een antwoord te ontvangen.
Dirk