Vliegshow Broken Wings Willebroek

JVDO zei:
op airfield 34 in lessen geweest? 90 meter lang en heel mss 10 meter breed ik denk 7-8m...of phoenix in brugge mooie piste maar klein...
Op airfield is de piste 80 op 10.

De piste bij RBW is echt mooi en groot; zeer zacht ook!
't Was wel spijtig dat wind cross zat; dat gaf soms lastige turbulentie
op de scheidingslijn van de mais en de piste.

Het om-18h-brandstof-verbod is idd wel spijtig en 't zou toch wenselijk
geweest zijn om dat op voorhand te weten.

Maar voor de rest zeer goed georganiseerd.
Ik wacht ook op foto's :D

wouter1 zei:
JVDO zei:
op airfield 34 in lessen geweest? 90 meter lang en heel mss 10 meter breed ik denk 7-8m...of phoenix in brugge mooie piste maar klein...
Op airfield is de piste 80 op 10.

De piste bij RBW is echt mooi en groot; zeer zacht ook!
't Was wel spijtig dat wind cross zat; dat gaf soms lastige turbulentie
op de scheidingslijn van de mais en de piste.

Het om-18h-brandstof-verbod is idd wel spijtig en 't zou toch wenselijk
geweest zijn om dat op voorhand te weten.

Maar voor de rest zeer goed georganiseerd.
Ik wacht ook op foto's :D
ik had inderdaad zeker verlenging aangevraagd want normaal kunnen ze voor zo een evenement uitstel van de toegewezen uren aanvragen en kan men van 8.00 tot en met max 22.00 uur vliegen ,en aub niet te veel heli op zo een vliegmeeting ,verbreekt en verpest heel de sfeer van zo een vliegmeeting ,dan moet je naar een heli meeting gaan bij de heli clubs
weet je,de broken wings meeting daar komen mensen speciaal naar toe om allerlei vliegtuigen te zien ,het is natuurlijk een deel van de modelbouw die heli en ik ben ook pro omdat ik ook heli en vliegtuigen vlieg ,maar het grootste deel van het publiek wil in hun stoel blijven zitten en vliegtuigen zien voorbij razen over de lengte van de piste zoals bij een wielerwedstrijd en zo een heli blijft veel teveel ter plaatse ronddraaien ,de mensen aan het begin en het eind van de piste hebben de 2/3 niet gezien van de heli's die op de meeting hebben gevlogen ,wand waar de heli vloog stonden de mensen( dan wel de echte modelbouwers ) op een hoop gedrongen om toch maar iets te zien van dat ding !wat natuurlijk wel kan is een heli hoek op je meeting inrichten zoals met die micro trek/o/trek hier achteraan in de hoek werd gedaan ,
dan kan ieder voor zichzelf beslissen wat hij wil zien ,

dunlop zei:
en aub niet te veel heli op zo een vliegmeeting ,verbreekt en verpest heel de sfeer van zo een vliegmeeting ,dan moet je naar een heli meeting gaan bij de heli clubs
weet je,de broken wings meeting daar komen mensen speciaal naar toe om allerlei vliegtuigen te zien

mss toch maar eens dit filmpje downloaden
http://www.rrelektronics.nl/filmpjes/3dheli.wmv
dan hoor je op het einde direct hoe de heli de sfeer verbreekt en verpest!!!! :lol: :lol:
ps: spreek voor u eigen als je zegt
dunlop zei:
de broken wings meeting daar komen mensen speciaal naar toe om allerlei vliegtuigen te zien
ik ben daar naartoe gegaan om alles te bewonderen, ook de heli :lol: en ik heb alles bewonderd van de heli, het vliegtuig en de zwevers. ieder zijn specialiteit, prachtig om te zien.

R_R_R, bedankt voor je filmpjes, zo heb ik nog een goede herinnering aan de meeting :lol: :lol: thx

en aub niet te veel heli op zo een vliegmeeting ,verbreekt en verpest heel de sfeer van zo een vliegmeeting ,dan moet je naar een heli meeting gaan bij de heli clubs

Nou,dat vind ik wel een erg vreemde uitspraak hoor "Dunlop"
Dat JIJ liever vliegtuigen ziet vliegen dat kan,maar om nou te zeggen dat het de sfeer verpest... :nooo:

en zo een heli blijft veel teveel ter plaatse ronddraaien ,de mensen aan het begin en het eind van de piste hebben de 2/3 niet gezien van de heli's die op de meeting hebben gevlogen ,wand waar de heli vloog stonden de mensen( dan wel de echte modelbouwers ) op een hoop gedrongen om toch maar iets te zien van dat ding

Nou,die turbine-heli's vlogen toch ook behoorlijk ruim ,dat was echt wel voor iedereen goed te zien hoor.

En ze noemen het een VLIEGshow,alles wat vliegt kan je daar verwachten,dus ook heli's!

Leuke filmkes Rudi ;-)

Hoi,

Leuke filmpjes, wat ik van deze mooi vond is die jongste deelnemer, mijn zoon is nu 3,5 en het word tijd om hem te laten vliegen vinden jullie niet? :lol:
Alhoewel op de flightsim vind hij crashen het meest leuke.... :?

Weten jullie met welk vliegtuig hij daar bezig is?

By the way: Marcel prachtige prestatie!!!! 8)

Thanks
Tom

@dunlop:

Ik heb eigelijk maar een keer mensen wow horen roepen :-) tijdens de 3D demo van marcel ik denk dat ik daarmee genoeg zeg... grz

ps: we want more videos-)

JVDO zei:
Ik heb eigelijk maar een keer mensen wow horen roepen :-) tijdens de 3D demo van marcel ik denk dat ik daarmee genoeg zeg... grz
JVDO nu ben je aan het liegen :lol: ze hebben verschillende keren wow geroepen toen hij bezig was :lol: :lol: :lol: en toen zijn moment van glorie gedaan was, hoorde ik een paar plaatsen naast mij zeggen en ik quote "SHIIIIT die kan vliegen"

nice flying marcel!! 8) maar ik denk dat je nog beter kan, bv: een autorotatie inverted :lol: :wink:

Toen Geoffrey zijn Pitts terug parkeerde was er ook een spontaan applaus van het publiek wat daar in de buurt stond...

Was ook wel cool.

Erik.

JVDO zei:
@dunlop:

ps: we want more videos-)

een keer van het beging tot het einde van zijn vlucht.................. :lol:

Marcel zei:

Nou,dat vind ik wel een erg vreemde uitspraak hoor "Dunlop"
Dat JIJ liever vliegtuigen ziet vliegen dat kan,maar om nou te zeggen dat het de sfeer verpest... :nooo:

en zo een heli blijft veel teveel ter plaatse ronddraaien ,de mensen aan het begin en het eind van de piste hebben de 2/3 niet gezien van de heli's die op de meeting hebben gevlogen ,wand waar de heli vloog stonden de mensen( dan wel de echte modelbouwers ) op een hoop gedrongen om toch maar iets te zien van dat ding

Nou,die turbine-heli's vlogen toch ook behoorlijk ruim ,dat was echt wel voor iedereen goed te zien hoor.

En ze noemen het een VLIEGshow,alles wat vliegt kan je daar verwachten,dus ook heli's!

Leuke filmkes Rudi ;-)
amay ,heheh mij niet mis verstaan he ,ik ben niet tegen heli ik vlieg zelf ook heli en zie niet liever vliegtuigen ,alles wat vliegt zie ik graag !heeft hiermee niks te maken ,en inderdaad die heli's vlogen ruim en vond ik ook tof ,en wat ze vlogen was klasse ,

Paul Siemons zei:
Skyraider205 zei:
Mooi, maar ik miste toch enkele vaste waarden, die er de voorbije jaren altijd bij waren???

Wie dan?

Pierre Ferrand en de andere Fransmannen,
John Greenfield met het Ghost squadron,
Frans Tanghe met de grote christen eagle,
Die twee broers waarvan de ene met een 3 meter Spitfire vliegt en de andere met een 3 meter acrobatie toestel,

om er enkele op te noemen.......

Ik was zondag ook van de partij en vond het leuk om af en toe eens een heli te zien vliegen. Zorgde voor een beetje afwisseling!

@Skyraider :

toevallig ken ik de meesten van hen en hier volgt een antwoord :

* Pierre Ferrand en de andere Fransmannen : volgens Pierre komen zij niet meer naar Willebroek. Een reden heeft men me niet meegedeeld.

* John Greenfield met het Ghost squadron : Deze jongens hebben jammer genoeg een zware botsing gehad met hun grote mobilhome. Deze was total loss. Ook John had blijkbaar wat wondjes en teveel pijn om te kunnen komen. Ook had hij geen goed vervoer.

* Frans Tanghe met de grote christen eagle : Frans is blijkbaar al een hele tijd ziek. Als ik me niet vergis dan heeft hij problemen met zijn rug. Zijn piloot, Ludo Luyten, was wel daar, maar dan zonder de 2 grote vliegtuigen.

* Die twee broers waarvan de ene met een 3 meter Spitfire vliegt en de andere met een 3 meter acrobatie toestel : deze jongens ken ik niet

groetjes,

Davy

Is die met de Spitfire Tom Winand?

Trouwens heeft er iemand een antwoord op mijn vraag?
Het kleine toestel waar dat jongetje mee vliegt?

Bedankt
tom

Back