Vliegtuig Crashes ;)

Discussie in 'Foto-Album' gestart door Azrael, 11 okt 2002.

  1. Azrael

    Azrael Guest

  2. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    OK dan lijkt het mij verstandig voor die Maastrichtenaar om zijn naam maar eens te veranderen en daar natuurlijk zijn echte naam voor in de plaats te zetten.

    Toch eens uitvinden waar hij dan wel vliegt en eens kijken of ik daar met de boot via de Maas naar toe kan varen. :twisted:
     
  3. Mr.DEPRON

    Mr.DEPRON Guest

    slomo

    Dus niet de slomo van R_R_R
     
  4. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere

    Prachtig! Vooral laten staan!

    Dit was 2 jaar geleden in DenBosch, er zaten opeens een paar luidspreker draden in de weg... Was best wel hoop gedonder met aan elkaar getapede bezemstelen enz om erbij te komen.

    Heb je toevallig ook nog foto's van Harold's horten IN de luidsprekers?
     
  5. nee helaas dat heb ik gemist :cry:

    sportief niek! :pim:
     
  6. Joost

    Joost

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    3.272
    Locatie:
    Veldhoven
    beetje :offtopic: , maar tobi, hoe kom je aan die foto's ?

    (als je ze op internet tegenkomt, kan je ze namelijk ook rechtstreeks doorlinken, hoef je ze niet apart up te loaden)
     
  7. Guest

    Guest Guest

    Hij die die foto hier heeft neergesmeten
    kan smakeloosheid worden verweten! :evil:
     
  8. joost, die heb ik gemaakt met een fototoestel :teacher: :D
    je hebt gelijk, ze staan volgens mij ook op m'n website...stom :wc:

    billy, nog een beetje in de sinterklaasstemming? :xmas:
     
  9. M.l.v.Doesburg

    M.l.v.Doesburg PH-SAM

    Lid geworden:
    9 nov 2002
    Berichten:
    1.558
    Locatie:
    Oegstgeest
    crashes

    Ik heb ook nog wat leuke crash foto's van pylon kisten op mijn site staan.
    www.pylonrace.cjb.net

    Groeten Martijn
     
  10. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.817
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    fijn clubje die elkaar moedwillig proberen te raken. :(
    al eens over nagedacht wat er kan gebeurenals een van de modelletjes onbestuurbaar het publiek ingaat?
     
  11. M.l.v.Doesburg

    M.l.v.Doesburg PH-SAM

    Lid geworden:
    9 nov 2002
    Berichten:
    1.558
    Locatie:
    Oegstgeest
    publiek?

    punt 1:We vlogen alleen in een wijlandje waar niets in de omgeving was. :lol:
    En als er al publiek was vliegen we er niet boven.
    punt2:zonder risico's kunnen we net zo goed wel stoppen met vliegen

    Martijn
     
  12. Semafoor

    Semafoor Guest

    Re: publiek?

    't is maar wat je leuk vindt. Ik zal nooit moedwillig m`n vliegtuig in de prak vliegen. Denk dat vele daar precies hetzelfde over denken.
     
  13. Jorrit

    Jorrit

    Lid geworden:
    19 aug 2002
    Berichten:
    4.034
    Locatie:
    Almere
    Nou... Combat geeft gewoon een kick... En de modellen zijn dusdanig eenvoudig uitgevoerd dat de schade meevalt en snel te repareren is...
     
  14. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.817
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    ik had het niet over de kick (genoeg gecrashed, ik ken de rush :D ) maar over de veiligheid.
    ook al is het op een veldje, ik zie daar een stuk of wat vliegers staan, wat als je met je maatje naar het ziekenhuis moet omdat hij buwusteloos ligt door een 8 cellen 1700 mah pakket dat tegen zijn tinus is gevlogen of met heel zijn gezicht aan flarden door een cam propje ?
    ik vind het gevaar opzoeken niet echt iets om over naar huis te schrijven.

    en jorrit, idd combat is erg gaaf, kijk maar eens op de fotos wat die knulletjes allemaal op hun hoofd hebben (verplicht) dat zit er ook niet voor niks.

    hehehe als ik moest kiezen tussen zon zagi tegen mijn kop of een 2.5cc focke wulff dan kopte ik wel liever de zagi dat wel.
     
  15. tom

    tom

    Lid geworden:
    16 sep 2002
    Berichten:
    127
    brabanthallen

    he niek weet je nog die depron kist in de brabanthallen die ze wieltje in die draad haakte dat was pas lol :lol: :lol: :D 8O wel knap trouwens hahahaha
     
  16. pas

    pas Guest

    wat maken jullie je toch druk over die midairs, zo duur is balsa nou ook weer niet...

    En als jullie goed kijken op die foto's van de midairs kunnen jullie zien dat er niet 1 maar meerdere "lege" weilanden omheen liggen.

    En geloof me, iemand die F3D raced zal echt niet tegen zichzelf aan vliegen!!!
     
  17. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.817
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    je leest niet goed, wat zal mij het verrotten al koopt ie 100 kilo balsahout voor weinig, ik had het enkel over het veiligheisaspect.

    op die lege veljes staan 3 man langs elkaar te vliegen, je hoeft jezelf niet te raken, kan ook je buurman zijn die niet oplet wat jij aan het doen bent maar met zijn eigen toestel bezig is.

    god moge het helpe behoeden ja :D
     
  18. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    De laatste crashes die ik meegemaakt heb waren allemaal binnen 5 meter van mijzelf of ander personen.
     
  19. ja theo maar indoor telt hier ff niet mee ja 8O
    nee geintje ik ben het met theo eens, die dingen gaan meestal de grond in als ze dichtbij zijn, misschien omdat het dan echt lastig wordt om te herstellen uit een mislukte looping ofzo, maar er zit wel degelijk een soort aantrekkingskracht in, kijk maar naar mijn concorde... hoe knap moet je zijn om één belg te raken aan de rand van een heel veld? maar het gebeurd toch... :(
     
  20. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Die keer met Indoor had ik nog niet meegetelt. Die klapper met jouw Concorde heb ik ook gezien. Ik stond samen met Niek en enkele anderen net terhoogte van het gebeuren. Jij gaf netjes aan dat je ging landen en die Belg liep gewoon het veld op zonder iets te zeggen. Hij wilde een van die elastieken pakken om die op te spannen. Daarna nog enkele crashes op ons eigen veld.
     

Deel Deze Pagina