[vliegtuigen] Keertje kijken en eventueel vliegen op Eelde

Discussie in 'FullScale-Forum' gestart door klaaz, 1 feb 2006.

  1. klaaz

    klaaz Guest

    ok, jongens (en meisjes :) ), ik verwacht jullie vanavond om 20:00 op de club. Een paar berichten terug staat beschreven hoe te rijden en waar te parkeren.

    Ik zal zorgen dat ik rond 19:45 zelf aanwezig ben! De koffie is dan "bijna" klaar :D
     
  2. Peter Pankras

    Peter Pankras

    Lid geworden:
    21 jan 2004
    Berichten:
    1.896
    Locatie:
    eenrum
    jippy.. zie je dan.. ;)

    peter
     
  3. klaaz

    klaaz Guest

    Wel, ik vond het zeer geslaagd! Ik hoop dat jullie het ook een beetje naar de zin hebben gehad! :)
     
  4. Peter Pankras

    Peter Pankras

    Lid geworden:
    21 jan 2004
    Berichten:
    1.896
    Locatie:
    eenrum
    Ik vond het erg gezellig! Nogmaals bedankt.
    Ik kom in iedergeval een keertje vliegen bij jullie.. ik ben alleen zo bang dat het dan niet bij 1 keer blijft ;)..

    Peter
     
  5. klaaz

    klaaz Guest

    Dar hebben wij geen problemen mee :) En jij uiteindelijk ook niet ;) We hebben veel jonge leerlingen op dit moment, daar pas jij prima bij. En het tempo bepaal je uiteraard zelf.
     
  6. jvanakker

    jvanakker

    Lid geworden:
    21 mei 2005
    Berichten:
    100
    Locatie:
    Friesland
    Ja was erg leuk, niet meer aan helivliegen toe gekomen, maar nogmaals was leuk om Eelde en jullie club eens te bezichtigen.

    Groeten, Jip

    PS: klaaz: ik heb nog even gekeken naar de info over die Fly-in op EHLW, maar nu denk ik dat het alleen voor zweefvliegtuigen is.... Ik zal het nog even navragen.
     
  7. wiebe

    wiebe

    Lid geworden:
    5 feb 2003
    Berichten:
    3.384
    Locatie:
    drenthe
    :D :D :D
    hee klaaz leuk er geweest te zijn ,heb ik toch nog even in een vliegtuig aan de knoppen gezeten .
    het was een leuke avond .
    bedankt voor de moeite .
    groeten wiebe.
     
  8. klaaz

    klaaz Guest

    Jip, ik hoor het wel, zou erg leuk zijn een keertje met een vliegtuig naar EHLW te komen.

    En Wiebe, graag gedaan. Het was erg gezellig. :)

    Jullie zijn zoals gezegd welkom om nog eens een borrel te komen drinken (of een frisje natuurlijk :) ).
     
  9. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    En niemand die foto's gemaakt heeft?
     
  10. Peter Pankras

    Peter Pankras

    Lid geworden:
    21 jan 2004
    Berichten:
    1.896
    Locatie:
    eenrum
    jawel.. er liepen er genoeg met camera's..

    Maar je mag buiten op de baan ed niet fotograferen.. dat mag op geen enkel vliegveld..

    Peter
     
  11. klaaz

    klaaz Guest

    Jongens voor wat betreft de foto's, mochten er toch stiekum foto's zijn gemaakt op het platform dan mogen ze gewoon gepubliceerd worden. Ik weet het, klinkt krom, maar zo werkt het nu eenmaal :)

    Er wordt je normaal gesproken geen strobreed in de weg gelegd bij fotograferen op het platform, maar een dergelijk grote groep, al flitsend over het platform is vragen om problemen.

    Foto's gemaakt binnen de clubomgeving mogen natuurlijk ook gepubliceerd worden. Ben wel nieuwsgierig :)
     
  12. klaaz

    klaaz Guest

    Nog geen foto's? EN ook nauwelijks reacties meer... jammer.
     
  13. Peter Pankras

    Peter Pankras

    Lid geworden:
    21 jan 2004
    Berichten:
    1.896
    Locatie:
    eenrum
    klaas.. ik heb zelf geen foto's gemaakt.. ik zal even vragen op de club waar ze blijven.. ik weet niet of herman ook een fototoestel meehad.. volgens mij niet..

    Van degene die wel een fototoestel mee hadden weet ik dat ze niet op het forum zitten.
    Ik zal kijken of ik alle foto's kan verzamelen.

    Peter
     
  14. spoeky

    spoeky

    Lid geworden:
    6 dec 2004
    Berichten:
    129
    Locatie:
    Leeuwarden
    Hallo, De Fly in ivm 50 jarig bestaan van de FAC is inderdaad alleen voor zweefvliegers, helaas. Als zweefvlieger zijn jullie natuurlijk van harte welkom. Voor de modelbouwers onder ons: er worden ook demo's gegeven met heli's en F16 turbine model zoals het nu staat.

    groeten Bob
     
  15. pietervisser

    pietervisser

    Lid geworden:
    10 apr 2005
    Berichten:
    1.614
    Locatie:
    Veldhoven
    is niet waar.
    je mag alleen geen foto's maken van dingen die met security te maken hebben.
    voor de rest mag je alles fotograferen. (denk maar eens aan de spotters)
    Heb je ooit al eens beveiliging gezien bij een vakantiecharter die alle mensen gaat verbieden om een foto te maken......
    (ok el al en sommige amerikanen uitgezonderd).


    Ik loop al aardig wat jaartjes rond op vliegvelden (zowel militair als burger).... en de militairen kunnen wat strikter zijn....... maar ook daar mag meestal veel gefotografeerd worden.
     
  16. Peter Pankras

    Peter Pankras

    Lid geworden:
    21 jan 2004
    Berichten:
    1.896
    Locatie:
    eenrum
    nou ja.. whatever.. zo werd het ons verteld.

    Zijn er helemaal geen andere mensen die op dit forum zitten en mee waren die foto's hebben gemaakt..
    Ik vind wel dat hier nog een fotoreportage moet komen..

    Peter
     
  17. jvanakker

    jvanakker

    Lid geworden:
    21 mei 2005
    Berichten:
    100
    Locatie:
    Friesland
    Toch niet op dezelfde dag? (zaterdag 15 juli)

    Groeten, Jip
     

Deel Deze Pagina