Ik ben ook in het bezit van een gesloten aanhanger van ongeveer dezelfde afmetingen.
Ik heb de beschikbare hoogte verdeeld in 3 etagges.
Ik heb per etage houten legplanken gemaakt die vlot in en uit schuiven. De legplanken bestaan uit langsliggers en dwarsliggers. Over de dwarsliggers is isolatiemateriaal bevestigd(die ze ook gebruiken ter isolatie verwarmingsbuizen).
-Bovenste etage is ongeveer 40cm hoog en daar liggen de vleugels op.
-Middenste etage dient om vliegtuigrompen onder te brengen waarvan de wielen op de vleugels zitten
-Onderste etage dient om vliegtuigrompen te plaatsen waarvan de wielen wel aan de romp hangen.
Aan de zijkanten zijn opbergvakken gemaakt alsook plaats om materiaalkoffer en zenderkoffer te vervoeren.
Op de onderste etage zijn ook een 8tal autobatterijen geplaatst die zorgen dat ik ten allen tijde 12V beschikbaar heb ook mogelijkheid om 24V te maken zodat ik ook grotere toestellen kan starten(Desnoods start ik een traktor met die batterijen

). Een ingebouwde druppellader zorgt ervoor dat tijdens de week deze batterijen "vol" blijven.
Brandstofvoorraad is ook voorzien aan de tegengestelde zijde van de autobatterijen.
Er zit ook een 220V circuit in(aan te sluiten via verlengdraad op het net) zodat ik ook nog eens beschik over de nodige verdeeldozen en een 13,8V 30A voeding.
Op de achterklep(de mijne is met klep en niet met 2 achterdeuren) zit een "startplatform" gemonteerd powerpanel, brandstofpomp en dergelijke. Het startplatform is in hoogte verstelbaar zodat ik altijd op manshoogte mijn vliegtuigen kan starten.
Nu ik met helivliegen begonnen ben moet ik het startplatform nog iets aanpassen zodat ik de heli kan vastzetten tijdens het starten, vliegtuigen kunnen niet weg doordat ik de wielen kan blokkeren op het platform.
Enfin, er is ook over nagedacht

.