Vliegtuigje ±500 gram

Als je iets wilt weten over dat stunt dingetje vraag je het maar ;) Bouwt erg makkelijk en vliegt super ;)

Er zijn al best wel veel van gebouwd hier... Misschien leuk om op een electro meeting bijelkaar te komen ;)

afb13360.jpg

afb13359.jpg

Het schiet al aardig op......

Grt.

Alex,

Ik heb er nog geen problemen mee gehad maar boze tongen op de club beweren dat die pico ontvangertjes van multiplex in elektromodellen nog weleens vreemd doen.

Groet,

Heb het eerder gehoord, maar heb zelf nu 4 pico's getest, allen met goed resultaat, waarvan 2 stuks in electromodellen.

Die ontvager is goed, ge moet alleen zien dat er geen stroomkabels langs
lopen anders moet je er wat schuim tussen stroomkabels en ontvager
doen. Voor de regelaar, zorg dat hij genoeg gekoeld wordt want anders
ga je problemen krijgen, toch met zo een grote prop.

Nog veel bouwplezier
Kris

Ik heb al veel plezier gehad met mijn GWS Funny Park. Als je de originele plakkers en het maffe landingsgestel achterwege laat is het ook best een grappig ding.

Overigens heb ik de originele aandrijving vrijwel meteen vervangen door een micro6 + Tsunami (borstelloos) & lipo's. Veritcale performance en (in de lucht :) ) niet stuk te kijgen.

Groeten,
Marc

afb13555.jpg

Hier ook Schulze ontvangers na veel storing met de Pico's maar dat terzijde
Typhoontje 3D doet het 't lekkerst op een APC 9x3,8 op 7 cellen/2 lipo's is mijn ervaring
Suxxes!

Peter

Pico 5/6, zolang mijn ervaringen goed blijven, Urlien luistert toch wel naar me :lol: :P :evil:

Grt.

Heeft er iemand nog een idee hoe ik aan een canopy kan komen voor het vliegtuigje waar ik nu mee bezig ben. Hobby-in heeft geen cockpitjes in deze kleine maat.

Groeten Urlien.

:banana:

Modellletje maken uit hout of gips en dan transparante krimpkous er omheen. Deze techniek stond een tijdje geleden in de FMT. Hele mooie resultaten!!

Back