vliegtuigje uit kruidvat ombouwen/herstellen

• Topicstarter Topicstarter flodox
  • Startdatum Startdatum
Tja, flodox heeft de electronica er al uitgehaald, valt dus waarschijnlijk niet meer onder garantie. Tenzij flodox het er terug netjes in krijgt. ;)

Infrarood juist, niet aan gedacht, de zonnestralen storen het infrarood signaal. Let dus goed op als je buiten vliegt.

Je kan niet zeggen dat je er niets van mag verwachten omdat het maar 5 euro was.
Het is een tijdelijke actie,normaal kost het ding 14.99.
Maar fixeer jullie dus niet op die 5 euro...

grts

niels

Ik ben een nieuwe gaan halen, deze werkt wel!:D

En inderdaad moet je wachten todat de zon weg is want anders werkt de besturing niet goed.

Maar er is wel een probleem,

naar links sturen gaat perfect, maar naar rechts heeft ie moeite mee,
hij blijft gewoon horizontaalvliegen maar draait dan heel traag naar rechts.

Als ik er een klein gewichtje aan de rechtse vleugel hangt zou het dan beter zijn?

Floris

Zal denk ik door het motorkoppel komen.
Probeer eens even van het gas te gaan als je naar rechts wilt.
Of moet je met de motor sturen? Dacht een roertje te zien.

het is met een roer dat je stuurt, maar je moet gas geven om te kunnen draaien, waarschijnlijk omdat dat roertje mee in het circuit staat ofzo,

maar je hebt 3 standen op de gas

Dat was met mijn Palmz ook, dat ie 1 kant beter opstuurde als de andere. Is niks aan te doen. Stond zelfs zo in de handleiding bij de palmz geloof ik.

en als je het roertje ietsje groter maakt met een plastiekje? maar dan iets voorzichtiger naar links bochten natuurlijk...

eigenlijk best zielig eh ;) op het modelbouwforum lullen over een vliegertje dat 5euro kost :p

het woord "elektronica" is al 5euro waard :p

hallo bart

dat is lang geleden...
alles ok ?

ja; in vlaanderen in het kruidvat staan deze toestelletjes er ook....

steffe

hey

ik kijk net in het nieuwe kruidvatkrantje en hij staat er nu in!! (in NL)

ik ga er gelijk 1 halen :)

groeten

Zit je dan niet met de zelefde ''IR'' lampjes? Of zijn er verschillende kanalen beschikbaar?

Ik ga er ook 1 halen waarschijnlijk ^^

Normaal zijn er 3 verschillende kanalen (instelbaar).
Of dat dacht ik toch gezien/gelezen te hebben ..

grts

niels

EDIT : Ja hoor, in bJ5sAHeOTNo[/media] filmpje bij 18 seconden ....

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha hij is echt erg grappig, heb er 3 kunnen halen en ben er nu 1 aan het opladen om eventjes te testen. echt leuke dingen, wel erg zwakjes maar volgens mij kunnen ze veel hebben (denk ik he) binnenkort eens een combat houden haha!

ja .... toestelletjes van 5 euro

in de prijs inbegrepen een Tx en Rx kristal?.......of is het met IR licht besturing?

steffe

Nou ik heb hem getest,

Hij is RTF je hoeft alleen nog maar 6AA batterijen in de zender te stoppen.
Dan is het 15 - 20 min opladen (zit een 1S lipo in het vliegtuigje) via een kabeltje dat achter een klepje zit in de zender.

Verder vliegt hij VERSCHRIKKELIJK,

wilt alleen links om (rechtdoor kent ie alleen als je het hele ding verbuigt)
en hij gaat alleen rechtdoor niet omhoog alleen naar beneden

maar dit kan mischien nog komen omdat een lipo accu eerst een aantal keer opgeladen moet worden voor hij op volle kracht is.

EDIT: ja hij is IR en je kan via datzelfde klepje als waar het kabeltje zit je band kiezen A, B of C

maar buiten dat voor 5 euro veel schik want hij kan dus echt VEEL hebben haha

Laatst bewerkt:
Back