Vliegtuigsleper

nou ik aan vliegtuigen sleutelen ???????
zullen maar niet doen,kan zelf geeneens papieren vliegtuigjess goed laten vliegen hahahhaaa
veel succes in dubai,enne u zal natuurlijk ook in dat hoogste gebouw wel n bezoekje brengen,wat echt n belevenis schijnt te zijn
heb wel op schiphol gewerkt bij gladheidbestrijding en reiniging in landingsgebied,oa vuil langs die lage gaashekjes weghalen,daar zijn die gaashekjes voor om vuil tegen te houden,
en afvalbakken legen en hekwerk repareren,
maar t was wel elke dag po,,, eind rijden vanaf middenmeer
t verdiende er erg goed dat wel en opleidingen voor gladheidbestrijding op alle machines gereden sneeuwfrees en truck met blad 12 meter en borstel en dan n blower erachter voor de laatste beetjes sneeuw,ja was leuk hoor,mis t nog wel
en toen n toestel bij de start zn motor opblies bij start op volle toeren en de rem erop was n klap zeg,wij moesten toen hele baan erachter schoonvegen om alle brokstukken te verzamelen voor onderzoek van oorzaak

Laatst bewerkt:
Tug is in de werkplaats..mijn 7 jarige dochter vind het het harstike leuk om er mee te rijden. Er worden slalom parcoursen uitgezet in de huiskamer en parkeer wedstrijden gereden.. maar nu dus wat plaatwerk schade. De cabine boven hoek kwam tegen een stoel aan op snelheid.
Als hij dan toch in de werkplaats staat dan ook maar een begin maken met de verlichting clusters

IMG_3872.JPG
even foto op het werk gemaakt.
Nu nog even oefenen voor een goede "rc realistic"

Hallo Tug,

Best lastig om te rijden/sturen met een schaalmodel, ik had in het begin hier ook best moeite mee.
Met een 1:1 gaat het veel makkelijker, beter overzicht vanuit de cabine, dan op afstand bij het schaalmodel.
Maar oefening baart kunst !

Het rijden gaat wel goed, maar en de camera goed gericht houden en sturen tegelijk is een stuk lastiger.
Ik rij normaal wedstrijdjes slalom met mijn kinderen, die worden er ook al handig mee met de 4ws

ook aan t oefenen geweest dan afgelopen week op schiphol,2 toestellen raakten elkaar bij het push backen hihiii
rijd leuk je trekker

Heel simpel, ik wist waar jouw project staat, maar als je dat niet weet is het lastig zoeken:
de eerste link toont jouw project op de 5e regel, en de 2e link toont waar jij op dit moment mee bezig bent.
Leek me handig voor de truckers hier om het zo te vinden
Maar ik wil het best weghalen hoor...
En wat is een schuifneus?

Heel simpel, ik wist waar jouw project staat, maar als je dat niet weet is het lastig zoeken:
de eerste link toont jouw project op de 5e regel, en de 2e link toont waar jij op dit moment mee bezig bent.
Leek me handig voor de truckers hier om het zo te vinden
Maar ik wil het best weghalen hoor...
En wat is een schuifneus?
Ah ok.. bij mij staat bij de eerste link een draadje over schuifneuzen bij zweefvliegtuigen.. daarom snapte ik het niet.
De 2e link klopt wel bij mij
Dank voor de hyperlink

Back