Vlijmen winter compettie '10-'11 short course

En gelijk heeft ie:proost:

Zojuist mailtje gestuurd voor het 1ste weekend!
2de & 3de weekend moet ik tzt eens kijken ivm onregelmatig werk

Laatst bewerkt:
dat is een goede vraag! ook al verwacht ik bij alle aanwezig te zijn dus binnenkort maar eens inschrijven voor de hele hap, iets minder naar montfort denk ik, is ook 3 keer verder namelijk

wat zijn eigenlijk de technische eisen en klasses?

Laatst bewerkt door een moderator:
In Montfort zijn volgens mij geen eisen in de SC/truck- klasse, je mag er zelfs met 1/8 wielen/banden rijden!

o das wel but, blijft toch een sc lijkt mij. maarja vrijheid blijheid :) (maar ik had het stiekum over vlijmen hihi ;))

Laatst bewerkt door een moderator:
van de site:
TIRES
All Offroad tires other than "sand paddles" or "rough digging" tires are allowed, this to held the track longer in good condition.
(Exception: Short Course, no 1/8th scale tires allowed).

wat zijn eigenlijk de technische eisen en klasses?

Bij MAC Vlijmen in Rosmalen:

2wd buggy Modified: 7,4 v lipo / 7,2 accu - 540 formaat motor
4wd buggy Modified: 7,4 v lipo / 7,2 accu - 540 formaat motor
SC / Truck modified*: 7,4 v lipo / 7,2 accu - 540 formaat motor

* bij voldoende animo wordt er evt. gespitst in 2wd / 4wd SC. Geen Revo's toegesteen ivm formaat.

Qua banden wel het verzoek om geen "ploegbanden" te gebruiken om de baan zo lang mogelijk goed te houden. Zeker omdat vorig jaar alles races de snelste reden op relatief lage banden ( Losi Stud / Losi Steppin / JC Goosebumps ). Die hardere banden met super dikke noppen zijn te gevoelig voor de kuilen waardoor je dan nogal snel omkantelt.

hoezo was dat vorig jaar ook? in dat geval maar eens laten zien wat echt rijden is he ;)

Back