Vlijmen winter compettie '10-'11 short course

Oh ja , ex verzenden ..
Dat was 10 dollar ongeveer volgens mij.

En ik wilde eens een keer de juiste banden hebben ,ik vind een beetje glijden ook niet verkeerd maar dat zal toch wel gebeuren verwacht ik!

een zak proline calibers 22 a 23 euro, en je hebt 2 zakken nodig is 45 euro. 2 velgen kost ongv. een 10tje dat het je ook 2 keer. totaal ben je 60 a 65 euro kwijt.

scoor gewoon calibers. toch een van de betere allround offroad band. die kunt je prima gebruiken. ook op vlijmen buiten.

en dat manege rijden is voor een beetje winterfun. ik zou niet te moeilijk doen over welk rubber te gebruiken. een beetje glijden door gebrek aan grip kan ook leuk zijn..

De calibers (medium) heb ik al :D!

Zijn inderdaad super geschikt voor op vlijmen zelf en tijdens het "trainen" in de manege kijk ik wel welke het worden of de calibers of de Stock S1...

En een beetje fun glijden door de bak is inderdaad een HFG!
HFG= hoog fun gehalte!

ik kom waarschijnlijk ook en dan zal ik rijden op calibers of op stock (niet s1) half (letterlijk 50% weg) afgesleten standaard banden...als het maar ronddraait vind ik het goed haha

een tijd terug had ik een topic gestart over het BNK en shortcourse, daarin werd het door rc10racer gemeld.

of een pbtje sturen naar rc10racer of het topic ff oopzoeken of ff afwachten. inschrijvingen zullen wel bekend gemaakt worden.

Ik ook, alleen vallen ze een beetje ongelukkig in mijn agenda. Tot nu toe past er maar eentje in mijn agenda

Hmmz dat word wat... toch nog even voor die tijd een transponder aanschaffen... ben nu direct bij de leverancier bezig om er meerdere met korting te fixen..
kijken wat het word.

ik heb er best wel zin in. volgens mij gaan er veel mensen komen.. de spirit is goed hier in dit topc.
ik kom ook mensen tegen die niet hier op dit forum zitten maar wel gaan komen met hun SC

Back