Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jij als persoon, hebt geen enkel belang noch binding met de club. Mochten er leden of ex leden zijn die je zo goed kent, laat die zich dan melden bij de club in plaats van het bij jou neer te leggen en er vervolgens een slinger aan geeft.Zoals ik al schreef, eerst zien, dan geloven.
Er spelen rare krachten bij the Hawks, en dit word door meerdere (ex) leden gezegd.
Een kliekje dat probeert de leiding te houden.
Slijmen, likken en meepraten is een pro.
GJ
Het is wel een beetje een paradepaardje van je aan het worden he? Een club waar je niet bij betrokken bent afzeiken aan de hand van berichten die je alleen uit de 2e hand hebt. Waarschijnlijk ook nog eens van (ex) leden die om wat voor reden dan ook niet tevreden zijn.Zoals ik al schreef, eerst zien, dan geloven.
Er spelen rare krachten bij the Hawks, en dit word door meerdere (ex) leden gezegd.
Een kliekje dat probeert de leiding te houden.
Slijmen, likken en meepraten is een pro.
GJ
Het is wel een beetje een paradepaardje van je aan het worden he? Een club waar je niet bij betrokken bent afzeiken aan de hand van berichten die je alleen uit de 2e hand hebt. Waarschijnlijk ook nog eens van (ex) leden die om wat voor reden dan ook niet tevreden zijn.
Je klopt jezelf steeds maar weer op de borst want er is niemand slimmer dan jij. Dan weet je ook dat je dit soort geraaskal op feiten moet baseren en niet op verhalen van anderen.
Laten we het hier hebben over modelbouw in de breedtse zin en ons niet verlagen tot dit soort onzin. Want een beter woord is er niet voor dit gezever.
Vergunningen, in welk jaar ben je blijven hangen?En ze zijn druk bezig, veld van ruim 200 meter wat al geëgaliseerd is en alle vergunningen heeft.
Kunnen we daar niet een ludieke weddenschap van maken in de vorm van gebak / vlaai of zo iets?Geloof wat je wilt geloven, we zullen het over een paar maanden zien.
@GJVO ,Vergunningen, in welk jaar ben je blijven hangen?
Sinds 2016 vallen modelvliegvelden onder het activiteitenbesluit geen enkel modelvliegveld heeft nog een geldige vergunning, de bestaande velden zijn op 1 jan 2016 van rechtswege overgegaan naar het activiteitenbesluit.
Een modelvliegveldje kan hooguit een maatwerk voorschrift op de activiteit hebben en dat is geen vergunning maar gewoon opgelegde beperking van de ruimte die voor een type B inrichting beschikbaar is.
Wat vaak overeen komt met wat vroegha in de vergunning stond.
Veldjes van het type A, hebben zo wie zo geen maatwerkje.
Mocht het een inrichting type C zijn dan zijn er wel vergunningen op van toepassing, de wetgever heeft het zo gemaakt dat de activiteit (gemotoriseerd)modelvliegen nooit hoger kan scoren dan type B.
Probeer het zelf maar eens uit.
https://www.aimonline.nl
Ik zal wel ff een hint geven, op het 3e blad van bedrijfstype, alleen "Overige bedrijven in de sport- en recreatiesector" aan vinken.
En op het blad van "Vergunningplichtige activiteiten" "Geen van bovenstaande" aan vinken.
En in juli 2023 wijzigt weer de hele happening als ze het niet nog een keer uitstellen.
Kunnen we daar niet een ludieke weddenschap van maken in de vorm van gebak / vlaai of zo iets?
Ik heb al tijden geen echte Duitse "apfelstrudel" naar binnen geschoven.![]()
Waarom quote je mijn schrijfsel en bericht je aan gvjo? een forumnaam die niet bestaat!
En zo hoort het ook . Het is een hobby waar we plezier van moeten hebben .Precies en de leden willen vliegen en dat is wat er nu gebeurt.
Kijk eens op de website van modelvliegclub Maasdriel wwwmodelvliegen.info. Is ook in de buurtToevallig was ik afgelopen weekend daar in de buurt, en zag ik een klein veldje afgezet met een hek en de stickers/bordjes van deze vereniging hangen. ik vermoed dat zij er nog steeds vliegen
hier nog een link naar de website: VMVC The Hawks
ik zal dit topic wel in de gaten houden daar ik ook pas net in de hobby zit en graag ook bij een club wil.
gr. Bernard
Toevallig was ik afgelopen weekend daar in de buurt, en zag ik een klein veldje afgezet met een hek en de stickers/bordjes van deze vereniging hangen. ik vermoed dat zij er nog steeds vliegen
hier nog een link naar de website: VMVC The Hawks
ik zal dit topic wel in de gaten houden daar ik ook pas net in de hobby zit en graag ook bij een club wil.
gr. Bernard