H
Hzuu
Guest
Hoi,
Heb inmiddels alle draadjes op dit forum al wel gelezen maar heb niet een oplossing kunnen vinden voor mijn probleem.
Ik ben een voerboot aan het bouwen en wil graag via 1 kanaal op mijn zender (Graupner X-412),
een servo een kant uit laten slaan wanneer ik de stick op de zender een kant op beweeg en wanneer ik de stick de
andere kant op beweeg zou een andere servo een kant op moeten slaan.
Dus eigenlijk zou ik graag met 1, stick 2 servo's willen kunnen bedienen
maar dus niet beide servo's mogen beide kanten op te kunnen bewegen.
Met de stick in de middenstand zouden de beide servo's ook in de nulstand
moeten staan.
Deze servo's dienen voor het neer laten vallen van kleppen onderin de boot waarop het voer komt te liggen.
Is de Graupner Magic Box (MSA-010) of de Futaba Dual Servo Reverser (SR-10) misschien een mogelijkheid.
Heeft er iemand misschien ervaring met een soortgelijk probleem ?
Heb inmiddels alle draadjes op dit forum al wel gelezen maar heb niet een oplossing kunnen vinden voor mijn probleem.
Ik ben een voerboot aan het bouwen en wil graag via 1 kanaal op mijn zender (Graupner X-412),
een servo een kant uit laten slaan wanneer ik de stick op de zender een kant op beweeg en wanneer ik de stick de
andere kant op beweeg zou een andere servo een kant op moeten slaan.
Dus eigenlijk zou ik graag met 1, stick 2 servo's willen kunnen bedienen
maar dus niet beide servo's mogen beide kanten op te kunnen bewegen.
Met de stick in de middenstand zouden de beide servo's ook in de nulstand
moeten staan.
Deze servo's dienen voor het neer laten vallen van kleppen onderin de boot waarop het voer komt te liggen.
Is de Graupner Magic Box (MSA-010) of de Futaba Dual Servo Reverser (SR-10) misschien een mogelijkheid.
Heeft er iemand misschien ervaring met een soortgelijk probleem ?