Vind je dan soms dat, omdat er nu internet en filmpjes zijn, de beginnende piloot het allemaal zelf maar uit moet zoeken?
De hulpvaardigheid is bij heli piloten (behalve jijzelf dan schijnbaar) al zover te zoeken,
dat een beginner keihard moet knokken voor een beetje persoonlijke starthulp.
Ik zal wel weer een afwijzende vinger krijgen omdat ik het zeg, maar wat maakt het ook nog uit,
ik ben hier nu toch al de boeman omdat ik liever persoonlijke hulp heb inplaats van meneer google..
Dat er op je eigen club nog niet eens naar je omgekeken wordt als je aan iets nieuws wil beginnen.
Ik snap eigenlijk ook niet goed meer waarom ik nu bij een club zit.
Alles moet je tegenwoordig toch maar zelf uitzoeken schijnbaar..
Mijn idee van een club was het leren van ervaren mensen die weten hoe het moet,
en later die kennis doorgeven op andere nieuwe mensen als je zelf een ervaren piloot geworden bent, Nemen en geven.
Maar met die redenering zit ik er dus bedroevend naast..
En dan zijn er nog mensen die durven roepen "ja maar je zit bij een club, dus het kan wel"...
Leuk te zien dat de helisport zo saamhorig is.
Bert, Erg bedankt voor je aanbod voor telefonische hulp, maar ik moet het helaas toch afwijzen.
Je bedoelt het vast goed, maar ik ben bang dat dat op een ellenlange onnodige discussie zal uitdraaien,
omdat jouw visie teveel botst met die van mij en ik heb geen zin in ruzie..
Maargoed, Ik heb nog 1 hoop dat die heli van mij het groene gras ooit nog zal zien,
van een aardige ziel die binnenkort in de buurt is en me gewoon zonder grommen wil helpen..
Er zal ook een groot stuk gebak voor hem klaarstaan als hij langs komt,
want zulke mensen (net als Bert) zijn nog maar zeldzaam zo blijkt maar weer.
De hulpvaardigheid is bij heli piloten (behalve jijzelf dan schijnbaar) al zover te zoeken,
dat een beginner keihard moet knokken voor een beetje persoonlijke starthulp.
Ik zal wel weer een afwijzende vinger krijgen omdat ik het zeg, maar wat maakt het ook nog uit,
ik ben hier nu toch al de boeman omdat ik liever persoonlijke hulp heb inplaats van meneer google..
Dat er op je eigen club nog niet eens naar je omgekeken wordt als je aan iets nieuws wil beginnen.
Ik snap eigenlijk ook niet goed meer waarom ik nu bij een club zit.
Alles moet je tegenwoordig toch maar zelf uitzoeken schijnbaar..
Mijn idee van een club was het leren van ervaren mensen die weten hoe het moet,
en later die kennis doorgeven op andere nieuwe mensen als je zelf een ervaren piloot geworden bent, Nemen en geven.
Maar met die redenering zit ik er dus bedroevend naast..
En dan zijn er nog mensen die durven roepen "ja maar je zit bij een club, dus het kan wel"...
Leuk te zien dat de helisport zo saamhorig is.
Bert, Erg bedankt voor je aanbod voor telefonische hulp, maar ik moet het helaas toch afwijzen.
Je bedoelt het vast goed, maar ik ben bang dat dat op een ellenlange onnodige discussie zal uitdraaien,
omdat jouw visie teveel botst met die van mij en ik heb geen zin in ruzie..
Maargoed, Ik heb nog 1 hoop dat die heli van mij het groene gras ooit nog zal zien,
van een aardige ziel die binnenkort in de buurt is en me gewoon zonder grommen wil helpen..
Er zal ook een groot stuk gebak voor hem klaarstaan als hij langs komt,
want zulke mensen (net als Bert) zijn nog maar zeldzaam zo blijkt maar weer.