Een ieder is natuurlijk uniek in zijn doen en laten.Zo ook met modelbouw.Er zijn mensen die kwijlen bij mijn schilderwerk.Tja,dat is dan weer toevallig mijn beroep,Piet is meer thuis in het bewerken van metalen.
Zo zijn er mensen die electronica weer een must vinden en ook de dingen kunnen aansluiten waar een ander geen kaas (of brood) van gegeten hebben.
Maar we zijn hier om elkaar te helpen.Ik geef schildertips en een ander geeft tips vanuit zijn vakgebied.
Maar dat neemt niet weg dat het gewoon heel netjes is wat Piet bouwt.Zo ook met Opa Wil.
succes iedereen.......................
gr Marcel.
Hallo Jans,
Kijk Jans, net wat Marcel zegt, de één blinkt hier in uit en de ander blinkt weer ergens anders in uit !!!
Iedereen heeft wel zijn specialiteiten.
Toevallig kan ik aardig met messing overweg, maar ook redelijk goed met machines, zoals draaibank, freesbank en zetbank.
Maar door dit modelbouwforum kunnen we toch weer wat van elkaar leren !
Daarom maak ik van alles wat ik bouw, overal een uitgebreid verslag met veel foto's van, zodat hopelijk een ander er nog iets aan heeft om het te kunnen namaken !!.
Uiteraard moeten er wel over de nagemaakte onderdelen royalties betaald worden hé, hahahaha !!!

Ik ben op het gebied van elektronica echt een grote nul !!!
Totaal geen verstand van, maar ij heb er eigenlijk ook te weinig interesse voor moet ik eerlijk zeggen, misschien moet ik toch eens een cursus hiervoor volgen, want nu ben ik altijd afhankelijk van een ander !!!
Laatst bewerkt: